Hop til indhold

Mirella massage på Stevns

Featured Replies

Skrevet

Havde lyst til massage , og ikke Thai denne gang.

Havde læst en del tråde om Mirella , og alle de rosende ord om hende.

Hurtig sms kontakt og et par billeder af stedet , uden billeder af stedet ville det være svært at finde.

Bestilte 90 min , først med massage på briks , rigtig god med masser af pirring. Så tog vi sengen i brug hvor der var lagt lak lagen på, fik en længere Nuru massage virkeligt lækkert , seancen sluttede med lækkert elskov.

Mirella er en skøn sød kvinde , kan 100 % anbefale hende.

https://annoncelight.dk/showad/366152

Skrevet

During the massage I am complectly naked.

No hidden exstra costs,the price is a final price.Gentle mutual touch is included-(no fingers inside)

Det står jo i hendes annonce :rolleyes:

Skrevet
  • Author
High Tower skrev, for 7 timer siden:

Er Hun berøringsvenlig og nøgen under massagen ??? 

Ja og ja.

Skrevet

Mirella er bare unik. Har fået alletiders behandling i dag. 

Skrevet
sweetstone skrev, den 9.9.2025 at 16:33:

fik en længere Nuru massage

ER det rigtig Nuru gel der bliver brugt?

Hvordan er temperaturen i værelset? Nuru gel har det med at blive lidt køligt meget hurtigt

Glider Mirella sådan rigtigt rundt på HELE kroppen, og er var der på noget tidspunkt hvor Mirella´s skød var i nærheden af dit ansigt?

Skrevet
migigen skrev, for 4 timer siden:

Mirella´s skød var i nærheden af dit ansigt?

Du må ikke kysse, hverken i den ene eller anden ende..

Skrevet
  • Author
migigen skrev, for 7 timer siden:

ER det rigtig Nuru gel der bliver brugt?

Hvordan er temperaturen i værelset? Nuru gel har det med at blive lidt køligt meget hurtigt

Glider Mirella sådan rigtigt rundt på HELE kroppen, og er var der på noget tidspunkt hvor Mirella´s skød var i nærheden af dit ansigt?

Ja det var rigtigt Nuru gel.

Temp i rummet var god, så frys ikke på noget tidspunkt.

De intime dele var ikke tæt ved Nuru, så ingen pussyslide eller oral til hende.

Kun tæt ved sexen, adskilt af kondom.

• 5 months later...
Skrevet

Efter at have læst flere gode anmeldelser og anbefalinger af Mirella, får jeg lyst til 90 minutters Nuru massage og får muligheden i april. Jeg kører desværre ikke bil og kan forstå hun bor lidt udenfor Karise, men hvor meget er lidt? Og er det flere kilometer fra Karise station? Håber på hjælp fra jer heldige som har besøgt hende. Forventer selvfølgelig ikke en adresse. 
På forhånd tak.

Skrevet
S.C.M. skrev, for 32 minutter siden:

Det er midt i Hellested.

Altså lige bortset fra at hun nu er i Århus ;)

Redigeret af Brystomann

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Er mest vant til Thaimassage og har gode oplevelser der.

Når muligheden er der for en anderledes unik massage kan jeg ikke modstå det.

Mirellas massage er jeg helt vild ( se link øverst i tråd ) hun er pt igen ved Karise , medbringende sin splitbænk, man ligger med spredte ben og Mirella har god arbejdsplads mellem benene og rigtig kan pirre.

Havde denne gang bestilt 90min kombi tantra/oilmassage afsluttet med sex, blev kørt op og ned i samtlige minutter

hvor hun brugte blindfold / fjer / silketørklæder/ og sine varme magiske hænder til at massere og pirre med.

Det hele afsluttet med sex ( alt med kondom) lidt besværligt på et glat lak lagen.

Mirella er et yderst empatisk varmt menneske , kan 100 % anbefale for en unik massage.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.