Ass4Breakfast 2 Skrevet 9. September Det kan være ret svært at finde piger med både stor pik men som stadig ikke ser alt for maskuline ud. Nogen anbefalinger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1336 Skrevet 10. September Der tror jeg du er ude i at besøge Agatha Skulle efter sigende besidde en absolut enorm pløk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham-der 10 Skrevet 10. September Agatha er rigtig god. Pikken er stor og Brysterne er gode. Jeg vil tro det er 3-4 år siden hun skiftede fra rødhåret til det gyldne. Var hos hende i starten af året og der passede billederne stadig. Ps: hendes engelsk er ikke så godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shemales are awesome 48 Skrevet 10. September @Ham-derHar du link til Agatha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 52 Skrevet 10. September shemales are awesome skrev, for 46 minutter siden: @Ham-derHar du link til Agatha Hvis du scroller op til Argents svar, så brænder tampen utrolig meget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shemales are awesome 48 Skrevet 10. September (edited) Newbie_25 skrev, for 1 time siden: Hvis du scroller op til Argents svar, så brænder tampen utrolig meget. Det over så jeg lige i forbifarten, tak for heads up Redigeret 10. September af shemales are awesome 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danpa 14 Skrevet 11. September Jeg har besøgt Agatha nogle gange hun har helt sikkert en kæmpe stor pik hvis det er det man leder efter. Dog skal det siges at hvis man kommer efter og få mange kys og blid sex så er man gået forkert. Hun er en hård knepper. Du vil blive gemmen kneppet af en meget stor pik. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dangla 24 Skrevet 11. September danpa skrev, for 7 timer siden: Jeg har besøgt Agatha nogle gange hun har helt sikkert en kæmpe stor pik hvis det er det man leder efter. Dog skal det siges at hvis man kommer efter og få mange kys og blid sex så er man gået forkert. Hun er en hård knepper. Du vil blive gemmen kneppet af en meget stor pik. Enig – hun går direkte til sagen og starter ret intenst. Hvis man ikke er vant til den størrelse, kan det hurtigt blive en lidt ubehagelig oplevelse. Havde hun brugt bare fem minutter på opvarmning, ville det for mit vedkommende have gjort en stor forskel. Jeg taler selvfølgelig kun ud fra én enkelt oplevelse med hende. Når det er sagt, flot størrelse – og hvis man vælger cum, bliver man fuldstændig oversvømmet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg