Hop til indhold

Recommended Posts

Anny er en sød og sympatisk kvinde. Jeg besøgte hende sidst hun var i arnborg, jylland. Hun er nem at snakke med, sød og charmerende. Hun er meget smuk og sexet og hendes latter er fræk. Er du en gentleman yder hun en god service 428530

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din anmeldelse.

Kan se du er glad for denne pige da hun er den eneste du skriver om, hun må være god ;)

Da du ikke har lagt et link med gør jeg det lige for dig:

https://annoncelight.dk/showad/428530

Og for en god ordens skyld også annonce ID til hendes tidligere annoncer hvis nogen ønsker at læse mere: 236373

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke den eneste som er glad for hende, hun har bare en charme som gør noget ved mig. Hun fortjener flere gode reviews fra andre fyre som har besøgt hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Clasic Love skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ikke den eneste som er glad for hende, hun har bare en charme som gør noget ved mig. Hun fortjener flere gode reviews fra andre fyre som har besøgt hende

Jeg har læst i tidligere tråd at billederne er meget misvisende, så har ikke brugt mere tid på hende. Hvad mener du om billederne? Hvor gamle / retvisende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Godtmedlir skrev, for 1 time siden:

Jeg har læst i tidligere tråd at billederne er meget misvisende, så har ikke brugt mere tid på hende. Hvad mener du om billederne? Hvor gamle / retvisende?

Billderne er retvisende og ægte nok, ved ikke helt præcis hvor gamle de er. De er jo ikke sløret , så du får hvad du ser:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne faktisk godt blive lidt " småforelsket" i Anny,  selvom det  vist er  lidt "forbudt" i dette univers.

Jeg har besøgt Anny 1 time  i tirsdags - det var en helt fantastisk oplevelse  og var simpelthen nødt til at besøge hende 1 time igen i dag.

Jeg blev motaget af en meget smilende, imødekommende smuk kvinde.

Vi havde skrevet lidt sammen inden, selvfølgelig vedr. hendes services m.m ift. hendes websites..

Anny lever fuldt ud op til de services hun tilbyder og mere til vil jeg sige... Hendes smukke krop er meget berøringsvenlig. Hendes bryster er store og bløde, hendes brystvorter bliver hårde af begejstring. Hendes fisse er blød, lækker og våd,,,, en sand fornøjelse at slikke.

Hun er smidig og en sand mester i alle sex stillinger,,,, Hun sutter som en drøm og giver et lækkert HJ...

Min oplevelse var helt klart, at Anny er en Pleaser med STORT P....

Hun har ikke travlt og overholder den aftalte tid fuldt ud. I tirdags blev jeg tilbudt massage ,da der var lidt tid tilbage - Smukt!!

Der har været lidt snak" om alder og vægt her - for mig overskygger den sublime oplevelse, alt omkring det.

I A.L. skriver hun 37 år -  Højde 162 - vægt 68 kilo" -  Man spørger jo ikke en kvinde om alder, siges der, så jeg må gætte lige som alle andre her... Jeg tænker at hun er omkring de 40 år. højde og vægt passer fint.

Summa Summarum: Jeg tænker genbesøg hvis det en dag bliver muligt..

Ethvert udgangspunkt må være at man behandler andre, som man gerne selv vil behandles!!

Vær god og sød ved hende - og hun vil være god og sød ved dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...