N88 98 Skrevet 9. September Har lige fået den store massage tur hos Nong. Stedet er rent og fint. Nong er nem at tale med. Lattermild, smuk og nærværende. Jeg fornemmer hun gør hvad hun kan for at give den enkelte personlig service. Selvfølgelig inden for hendes egne grænser. Vær sød og ordentlig ved hende, og du vil ikke blive skuffet. Jeg bliver bare så glad i låget og alt i kroppen føles helt perfekt hver eneste gang. Kan klart anbefales. 10/10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 9. September (edited) Hun er naturlig og virkelig smuk med gode former. På ingen måder overvægtig. Der er hvad der skal være,og det sidder godt. Begge ben på jorden, virkelig sød og lattermild. Redigeret 9. September af N88 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 10. September N88 skrev, for 21 timer siden: Hun er naturlig og virkelig smuk med gode former. På ingen måder overvægtig. Der er hvad der skal være,og det sidder godt. Begge ben på jorden, virkelig sød og lattermild. https://annoncelight.dk/showad/244788 Undskyld jeg glemte link. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morten0104 1 Skrevet 27. Oktober Er der nogle, der ved om Jailak er lukket? Var forbi lørdag og igen i dag til slukket skilt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 27. Oktober (edited) Jailak er ikke lukket. Heldigvis!! Nong har ferie til sidst i november. Ved det ikke præcist, men vi kan da håbe der er nogen der passer telefonen/butikken i mellemtiden. Redigeret 27. Oktober af N88 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 29. Oktober Der er nogen der passer butikken. I går fik jeg en dejlig lækker og omfattende massage. kommer snart igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 29. Oktober N88 skrev, 1 time siden: Der er nogen der passer butikken. I går fik jeg en dejlig lækker og omfattende massage. kommer snart igen. Kan du beskrive damen. Krop-alder Sidst jeg var der var det en meget buttet pige. Det var langtfra en god fest. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 29. Oktober (edited) Hun er ikke så høj som Nong lidt større om livet. Jeg synes bestemt ikke hun er meget buttet Cirka samme alder som Nong et sted i fyrrerne. jeg kom ikke med forventninger om Nong, fordi jeg vidste hun har ferie. meget af det hun gør/kan er det samme som Nong, MEN hun kan også give mig behandling, som jeg ikke har fået hos Nong. jeg er super tilfreds og synes det er spændende og sejt/frækt at blive behandlet på en lidt ny og spændende måde. Jeg har booket min næste behandling. :-)) vil du have Nong er hun først hjemme sidst i november . Redigeret 29. Oktober af N88 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 62 Skrevet 29. Oktober N88 skrev, for 8 minutter siden: MEN hun kan også give mig behandling, som jeg ikke har fåe Kan du løfte sløret lidt for denne anderledes behandling.? Jeg kan nemlig godt lide stedet. Der er altid stille og roligt, altid god tid og pænt og rent. Du mener nok slut november - ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 29. Oktober Jeg har aldrig brugt bagenden til at modtage pirrende berøring og så videre, men det har jeg sandelig prøvet nu. jeg havde fået voksbehandlet området, tog et bad inden, og så fik jeg en lækker tur. Jeg følte det som vi kom i femte gear. Selvfølgelig røg vi tilbage til forsiden igen, men sikke en lækker omkørsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 29. Oktober (edited) Flere har skrevet til mig og spurgt om det ikke bare var en prostatafinger i numsen. nej. Det var det ikke. Jeg ved ikke om massagen har et thailandsk betegnelse, men det der tændte mig, var den fine og meget følsomme bearbejdning og massage af hele sædepartiet. Som en særlig og for mig helt speciel nydelse inden man vender om på briksen til forside massage. Redigeret 29. Oktober af N88 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 62 Skrevet 31. Oktober N88 skrev, den 29.10.2025 at 11:13: Jeg følte det som vi kom i femte gear. Tak for dit svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 234 Skrevet søndag klokken 08:02 N88 skrev, den 29.10.2025 at 13:59: Flere har skrevet til mig og spurgt om det ikke bare var en prostatafinger i numsen. nej. Det var det ikke. Jeg ved ikke om massagen har et thailandsk betegnelse, men det der tændte mig, var den fine og meget følsomme bearbejdning og massage af hele sædepartiet. Som en særlig og for mig helt speciel nydelse inden man vender om på briksen til forside massage. Jeg har ikke fået sådan en behandling. Hun var langt væk fra stjernen og der var kun lidt pirring på inderlår og nosser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg