Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/410056

Jeg har besøgt denne petit thai pige -  billederne ser ægte ud, men synes hun ser bedre ud i real life, naturlig,  meget smilende og med nogenlunde engelsk kundskaber

Har længe søgt efter en thai gp med ægte små bryster uden silikone og hun levede helt op til dette med et brystmål a - lille b -  elsker at mærke, sutte og slikke på små brystvorter

Jeg har en fetich med at være lang tid mellem en gp's lår, hvor hun ligger afslappet på ryggen og modtager min tunge, hvor jeg nyder at udforske en glatbarberet fisse og slikke hende i lang tid og finde ud af hvad hun kan lide og helst give hende en orgasme

Ved ikke om det lykkedes, men jeg nød det og det forekom også mig at hun nød det -  vi sluttede af med en 69'er hvor jeg kom i munden på hende -  

Der blev ikke tid til massage eller sex, men det var mit valg, måske næste gang

Genbesøg 100 pct, hvor glæder mig til at udforske hende igen

Hendes adresse er i Ålborg centrum, kendt Thai adresse med indgang i siden af bygningen og elevator op til lejligheden

Redigeret af NP Dok
.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog også mod til at besøge hende. 
Og jeg vil fuldstændig tilslutte mig NP s fine beskrivelse. 
Hun er lækker og lige min smag med de små ægte bryster og kurver og talje som ikke blive mere kvindelige til en lille petit smuk ung kvinde. 
Nydelsen er helt i top under hendes hænder i rygmassagen. Når hun masserer lår begyndte hun at pirre mellem ballerne og pikken. Det var vildt ophidsende. Så da jeg var på ryggen og fik et lækkert BJ var det så dybt og frækt at jeg stoppede hende. 
og ja at slikke hende er fantastisk. Hun nyder det og er ikke sart. 
Jeg sluttede også med at få det lækreste blow og kom i hendes mund.  
gentagelse - 100 % 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, for 9 timer siden:

Lyder spændende. Er det standard Thai priser ca? :)

Ja det synes jeg 

men skriv og spørg hende

Redigeret af berger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...