NP Dok 71 Skrevet 8. September (edited) https://annoncelight.dk/showad/410056 Jeg har besøgt denne petit thai pige - billederne ser ægte ud, men synes hun ser bedre ud i real life, naturlig, meget smilende og med nogenlunde engelsk kundskaber Har længe søgt efter en thai gp med ægte små bryster uden silikone og hun levede helt op til dette med et brystmål a - lille b - elsker at mærke, sutte og slikke på små brystvorter Jeg har en fetich med at være lang tid mellem en gp's lår, hvor hun ligger afslappet på ryggen og modtager min tunge, hvor jeg nyder at udforske en glatbarberet fisse og slikke hende i lang tid og finde ud af hvad hun kan lide og helst give hende en orgasme Ved ikke om det lykkedes, men jeg nød det og det forekom også mig at hun nød det - vi sluttede af med en 69'er hvor jeg kom i munden på hende - Der blev ikke tid til massage eller sex, men det var mit valg, måske næste gang Genbesøg 100 pct, hvor glæder mig til at udforske hende igen Hendes adresse er i Ålborg centrum, kendt Thai adresse med indgang i siden af bygningen og elevator op til lejligheden Redigeret 8. September af NP Dok . 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
berger 4 Skrevet 9. September Jeg tog også mod til at besøge hende. Og jeg vil fuldstændig tilslutte mig NP s fine beskrivelse. Hun er lækker og lige min smag med de små ægte bryster og kurver og talje som ikke blive mere kvindelige til en lille petit smuk ung kvinde. Nydelsen er helt i top under hendes hænder i rygmassagen. Når hun masserer lår begyndte hun at pirre mellem ballerne og pikken. Det var vildt ophidsende. Så da jeg var på ryggen og fik et lækkert BJ var det så dybt og frækt at jeg stoppede hende. og ja at slikke hende er fantastisk. Hun nyder det og er ikke sart. Jeg sluttede også med at få det lækreste blow og kom i hendes mund. gentagelse - 100 % 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 764 Skrevet onsdag klokken 11:40 Lyder spændende. Er det standard Thai priser ca? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
berger 4 Skrevet onsdag klokken 21:09 (edited) Missetand skrev, for 9 timer siden: Lyder spændende. Er det standard Thai priser ca? Ja det synes jeg men skriv og spørg hende Redigeret onsdag klokken 21:09 af berger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet i går klokken 00:36 Koster det ekstra at komme i munden…? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
berger 4 Skrevet for 22 timer siden midtjyden skrev, for 23 timer siden: Koster det ekstra at komme i munden…? Jeg plejer altid at aftale priser direkte med pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg