Hop til indhold

Recommended Posts

Lad mig starte med at sige, jeg tog en for holdet gutter. No more word need too say, sp spar jeg penge. Men lad mig tage jer med på turen, imens jeg er på arbejde skriver jeg til pigen om hun har tid i dag. Straks kommer der svar, ja hvornår jeg kommer osv. jeg svare tilbage jeg vil skrive 10 min inden jeg kommer til Svinninge. Herefter tilbage til arbejdet, kommer tilbage til en telefon med beskeder hvor der står tak for at spille min tid jeg vender tilbage og ikke mindst et billede fra min Facebook profil. Tænkte så da jeg så hun havde fundet mig på Facebook, jeg skal ikke ud i noget så tager turen. Men gutter spar pengene.
Så hold jer fra hende og de andre udlandske piger dette sted, hende som står for stedet meget sød men resten hold jer væk gutter. 

stedet er okay 4/10

Veronica 2/10 billeder og virkelighed passer slet ikke

Sexen 1/10

https://annoncelight.dk/showad/425955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, er ikke enig i at du skærer alle over en kam på stedet :wink: (Jeg har haft nogle fantastiske oplevelser der, så sent som forrige søndag :P

Nu kendte jeg jo også pigen fra sidste år (4 besøg), og vi har jævnligt skrevet sammen hen over vinteren på hendes WA, og hun meldte så at hun var tilbage ;) 

Stor gensynsglæde, som røg lige i understellet :wub: Snavet i gulvet fra 1' sekund <3 Vi har total kemi.

110 % GFE og kongebehandling. 

Jeg er en moden herre, men hun præsterede at få 2 skud ud af lillemanden på under 10 min. fordi hun blev pilfingret :P

1 time 1500,- . plus en lille flaske bobler til hende :biggrin:

I får ikke link til hendes annonce, da jeg har sagt til hende, at jeg ikke laver direkte anmeldelser. 

De øvrige der reklamer i Svinninge kender jeg ikke. 

Mvh Kalundborg 

Redigeret af KalundborgMature

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jjep95 skrev, 1 time siden:

Lad mig starte med at sige, jeg tog en for holdet gutter. No more word need too say, sp spar jeg penge. Men lad mig tage jer med på turen, imens jeg er på arbejde skriver jeg til pigen om hun har tid i dag. Straks kommer der svar, ja hvornår jeg kommer osv. jeg svare tilbage jeg vil skrive 10 min inden jeg kommer til Svinninge. Herefter tilbage til arbejdet, kommer tilbage til en telefon med beskeder hvor der står tak for at spille min tid jeg vender tilbage og ikke mindst et billede fra min Facebook profil. Tænkte så da jeg så hun havde fundet mig på Facebook, jeg skal ikke ud i noget så tager turen. Men gutter spar pengene.
Så hold jer fra hende og de andre udlandske piger dette sted, hende som står for stedet meget sød men resten hold jer væk gutter. 

stedet er okay 4/10

Veronica 2/10 billeder og virkelighed passer slet ikke

Sexen 1/10

Mit spørgsmål , hvordan kan hun finde dig på Facebook hvis du kun har skrevet til hende , har du skrevet dit fulde navn i en besked ?? .. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Mit spørgsmål , hvordan kan hun finde dig på Facebook hvis du kun har skrevet til hende

Hvis telefonnummeret er søgbart på feks. Kraks, kan du jo finde både navn og adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jjep95 skrev, for 21 timer siden:

Så hold jer fra hende og de andre udlandske piger dette sted

Og hun er så lige flyttet til Taastrup.

Der er tilsyneladende 3 annoncer på AL, der alle bruger de samme billeder, stort set den samme pige på alle 3 annoncer.

Jeg har så sent som idag kontaktet Veronica på en annonce, der så nu er lukket ned:huh:. Men det besynderlige er at hun skrev tilbage til mig, på fejlfrit dansk, på nummeret der oplyses i denne annonce, og med samme svar som til @Jjep95

"Straks kommer der svar, ja hvornår jeg kommer osv."

Hun svarede hurtigt og præcist på mine øvrige spørgsmål, indtil jeg spurgte om billederne virkelig var af hende, og jeg skrev at hvis de ikke var det, var jeg ikke interesseret i at møde hende, og herfra var der tavshed, og efter ca 15-20 min skrev jeg pænt tilbage; "vi glemmer det:)"( med den venlige smily), og fik blot et "Ok" med et kys

Så der er ikke helt rent mel i posen tror jeg.

Jjep95 skrev, for 21 timer siden:

kommer tilbage til en telefon med beskeder hvor der står tak for at spille min tid jeg vender tilbage og ikke mindst et billede fra min Facebook profil. Tænkte så da jeg så hun havde fundet mig på Facebook, jeg skal ikke ud i noget så tager turen.

En af grundene til at jeg altid benytter en såkaldt "bollofon":ph34r:

Redigeret af migigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...