Jakob 59 Skrevet 14. April, 2014 Er der nogen der ved hvor Pim der arbejde i Surin er blevet af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Soylent Green Skrevet 15. April, 2014 Nej, og jeg savner hende heller ikke. Til de faste kunder sad hun efterhånden bare dovent og sjaskede lidt olie på kroppen mens hun ventede på, at der var gået tre kvarter så hun kunne sige: "Vend dig om!" , så hun kunne tjene to hundrede mere på at køre den af .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakob 59 Skrevet 19. April, 2014 Hmm jeg har nu altid fået en super god massage og en ekstra tur bagefter. Stadig ikke nogen der ved hvor hun er blevet af? Ps! De nye der er kommet til Surin er ikke meget bevendt til massage og har primært fokus på afslutning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lebenschlager Skrevet 6. Maj, 2014 Hej. Jeg har altid fået en superbehandling af Pim. Jeg er kun interesseret i massage, og den mestrer hun til fulde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakob 59 Skrevet 6. Maj, 2014 Stadig ingen der ved hvor hun er blevet af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swoosh 4 Skrevet 10. Maj, 2014 Jeg er ikke sikker, men er Pim den ældre kvinde, som flyttede med NamNam fra Surin til http://www.maechanwellness.dk ? Det er nogen tid siden, jeg har været forbi, så andre kan måske svare på, hvem der er der sammen med NamNam nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg