Millionæren 8 Skrevet søndag klokken 17:01 Hej allesammen! Som i nok har regnet ud, så handler denne tråd om sprøjteorgasmer. Hvad er jeres anbefalinger til GP'ere, der kan sprøjte som vandfald? Det må rigtig gerne være danske piger, men er ikke et krav. Det er dog et krav, at jeg må bruge mine fingre/tunge til at give hende dem Smid gerne link med jeres anbefalinger - på forhånd tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1588 Skrevet søndag klokken 20:39 Hold øje med hvornår Vica er i Vojens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 288 Skrevet mandag klokken 07:26 Linda steele er i Vojens og på pg og SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KRSC 31 Skrevet mandag klokken 16:04 Hvis du har stedet i Østjylland, så er hende her en mulighed: https://annoncelight.dk/showad/335422 Jeg havde besøg af hende for 5-6 år siden. Husk at have rigeligt med håndklæder eller et latexlagen. Hun kan sprøjte rigtig meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg