Hop til indhold
DenRødeBaron

Alisa, Harrisleer Str. 27, Flensburg (Engelsburg)

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Alisa.

 

http://engelsburg-fl.de/models/alisa_3_page.htm

 

Hun er en sød og smilende pige, men siger ikke så meget, vidst nok fordi hun ikke snakker specielt godt tysk. Hun kan nu sagtens gøre sig forståelig i den udstrækning, det er nødvendigt for at gennemføre seancen og småsnakke en lille smule. Oplevelsen var lidt over gennemsnitlig, men ikke helt oppe og ringe med de bedste GFE'er. Jeg havde valgt hende frem for en af mine favoritter Cora, som også er i FL denne uge, fordi Alisa i følge hjemmesiden "dich zärtlich und leidenschaftlich küssen". For at oplevelsen er helt i top for mig, skal pigerne gerne være kysseglade, og Cora kysser ikke (med mig i hvert fald...). Så jeg vil gerne udvide udvalget lidt, og derfor prøve Alisa.

 

Men kyssede gjorde hun altså ikke. Det vil sige, jeg begynder ikke bare at stikke tungen ned i halsen på pigerne, men antyder gerne igennem kropsproget, at jeg gerne vil. Hvis de så tager opfordringen til dem, kører det derfra. Det gjorde Alisa ikke. De to omgange var relativt hurtigt overstået (pga. mig, ikke hende), men da hun ikke gav sig så meget tid til at ligge og hygge ind imellem, og der ikke var specielt meget snak, blev det ikke helt til en time. Det gør mig ikke så meget, når bare jeg får, hvad jeg kommer efter, og det gjorde jeg bortset fra kys. Gensidig fransk blev det dog til, og hun tog gladeligt imod.

 

Jeg vil ikke sige med sikkerhed, at det ikke er hende på billederne, men jeg tror det ikke. Hvis det er, er hun nok photoshoppet en del, og lys og makeup er sat helt rigtigt. Hun er egentlig en nydelig pige ud fra sin alder (der står 32, men der skal nok lægges lidt til). Men hun er altså ikke så glamourøs som billederne viser. Typemæssigt er den dog god nok, østeuropæisk ansigt, langt lyst hår, en slank krop og fyldige silikonebryster. En ting, der taler for at det faktisk er hende, er at de sko hun havde på i dag, faktisk ligner dem på det ene billede.

 

Nu skal det ikke lyde som om, det var en negativ oplevelse at være sammen med Alisa, for det var det slet ikke, Men om jeg kommer tilbage til hende på et andet tidspunkt, vil fuldstændig komme an på alternativerne på dagen (til de nyankomne skifter pigerne i disse lejligheder hver uge). Hun ville have 130 EUR for timen, hvilket gør, at hun er lidt i den dyre ende, uden egentlig at give noget ekstra i forhold til f.eks. Cora og andre, der tager 120 EUR. Den væsenligste forskel på Alisa og Coras ydelser, er at Cora kun giver fransk med gummi. Så der vil jeg nok vælge Cora i stedet for en anden gang. De minder faktisk en del om hinanden, men Cora er flottere (end de fleste i denne kategori) og lidt mere åben og fremme i skoene, da hun snakker godt tysk. Skulle jeg vælge mellem Alisa og Regina, som jeg var ved sidst (endda i samme lejlighed), ville jeg klart vælge Regina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...