Hop til indhold
Curved dick dk

Kvinden der tog min mødom Alice123456

Recommended Posts

Jeg besøgte Alice første gang november 24 og i alt 4 gange hvor den sidste optrådte jeg mine egne grænser men ellers en fantastisk oplevelse og ville ønske jeg kunne mødes med hende igen.

Hun befandt sig i Nørresundby og var 28år med hvad jeg synes var perfekte bryster og slank og fin krop med lidt på maven hvis jeg skal være ærlig har hun sat en standard som jeg ikke føler jeg kan finde andre steder.

Den første gang bestilte jeg en halv time og det tog det også hun kom til døren iført kun en silke kåbe der var lidt gennemsigtig og vi snakkede lidt hun fik mig til at falde til ro og vi gik ind til hendes værelse hvor hun spurgte hvad jeg ville og sagde jeg vil gerne slikke hende (fik det sagt på en lidt akavet måde og måtte hurtigt specificer hvad jeg mente) det gik godt hun roste mig og sagde jeg var god med min tunge og spurgte om jeg ikke ville sutte lit på clit'en engang imellem og det gjorde jeg hvilke gjorde hende utrolig våd og højlydt hvor efter jeg fik lov til at give hende finger hvilke ikke gjorde så meget for hende end at gøre hende klar til vi havde sex i forskellige positioner og det gik godt bedste oplevelse jeg kunne have til at miste min mødom.

De tre næste gange gik jeg over tid og brugte over 1 time på hende og betalte det jeg gik over.

Sidste jeg mødte med hende bestilte jeg anal sex som jeg havde set, hørt og læst skulle være godt men det havde aldrig rigtig været "frækt" for mig men besluttede jeg skulle prøve når jeg havde mulighed og vi havde sex som vi plejede og vi kom til anal jeg varmede hende op med masser af smørrelse og jeg puttede mig i hende lige så stille og efter lidt tid fik jeg afføring på min penis og det var som om jeg "ødelagde" noget i mig selv men fortsatte hun sagde også jeg var den største hun havde været sammen med og at det nok var derfor der kom afføring med ud og jeg valgte at fortsætte selvom jeg havde det dårligt med det jeg kom aldrig og gik med en dårlig følelse jeg selv var skyld i men det var stadig de bedste oplevelser jeg har haft.

Ville virkelig ønske jeg kunne mødes med hende igen hvis hun ser dette håber jeg hun havde en ligeså god tid som jeg selv havde.

Dette er min første anmeldelse håber den er fin og ikke går imod nogle regler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...