mindiskret 169 Skrevet 6. September Besøgte Lisa i Vejle i dag. https://annoncelight.dk/showad/369361 Når jeg besøger en pige, som er ud over det sædvanlige, så skriver jeg, og Lisa er ud over det sædvanlige. Hun er usædvanlig sød og charmerende, og så er hun smuk. Er man til små tynde kvinder, en fast krop med former, og med dejlige små faste bryster, en fast og alligevel blød mås, så får man det hele i Lisa. Hvad der foregik mellem mig og Lisa bliver mellem mig og Lisa, men de fleste kan nok godt gætte det, og hun gør det godt og overbevisende. Havde jeg haft flere penge med, så havde jeg købt en time mere på stedet bare for at tage hende en gang til, og det med at kneppe to gange i streg er ikke normalt en lyst hos mig. Lisa taler kun engelsk, men hun er fuld af smil, og der var god tid. Hun er sød. Hun er smuk. Hun er fræk. Hende besøger jeg igen, og hun får min anbefaling med. Hun er et besøg værd. Pas godt på hende. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Check 9 Skrevet 23. September Med respekt for din gerne vil holde det mellem jer, kunne du så måske lokkes til at løfte lidt mere af sløret, så det er nemmere at danne sig et indtryk. Er hun fx “blid” eller “vild” :-) - er der GFE med kys eller mere direkte sex ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 7 Skrevet 6. Oktober mindiskret skrev, den 6.9.2025 at 22:42: Besøgte Lisa i Vejle i dag. https://annoncelight.dk/showad/369361 Når jeg besøger en pige, som er ud over det sædvanlige, så skriver jeg, og Lisa er ud over det sædvanlige. Hun er usædvanlig sød og charmerende, og så er hun smuk. Er man til små tynde kvinder, en fast krop med former, og med dejlige små faste bryster, en fast og alligevel blød mås, så får man det hele i Lisa. Hvad der foregik mellem mig og Lisa bliver mellem mig og Lisa, men de fleste kan nok godt gætte det, og hun gør det godt og overbevisende. Havde jeg haft flere penge med, så havde jeg købt en time mere på stedet bare for at tage hende en gang til, og det med at kneppe to gange i streg er ikke normalt en lyst hos mig. Lisa taler kun engelsk, men hun er fuld af smil, og der var god tid. Hun er sød. Hun er smuk. Hun er fræk. Hende besøger jeg igen, og hun får min anbefaling med. Hun er et besøg værd. Pas godt på hende. Hvordan er stedet hvor hun er, er det rimelig diskret? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 74 Skrevet 6. Oktober XJeg var forbi Lisa i dag efter at have overvejet det længe Hun er faktisk en ret flot lille pige og hun gik rimeligt direkte til sagen hvad jeg godt kan lide og så skader det jo heller ikke at hun virker ret sød og giver et ret godt blowjob så helt sikkert en pige jeg vil besøge igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 74 Skrevet 6. Oktober @DirtBag Stedet er sådan nogenlunde diskret selv om der ligger en frisør i samme ejendom men man bruger bagindgangen når man skal på tøsesjov 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 7 Skrevet 7. Oktober Brian50 skrev, for 15 timer siden: @DirtBag Stedet er sådan nogenlunde diskret selv om der ligger en frisør i samme ejendom men man bruger bagindgangen når man skal på tøsesjov Så et stenkast fra banegården? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 74 Skrevet 7. Oktober DirtBag skrev, for 3 timer siden: Så et stenkast fra banegården? Jeg tror seriøst ikke at jeg kan kaste en sten så langt men ja jeg vil skyde på 5 minutters gang fra banegården Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 7 Skrevet 9. Oktober Så fik jeg også besøgt hende, og kan kun tilslutte mig, hun er en utroligt dejligt lille og sød pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 184 Skrevet 17. Oktober mindiskret skrev, den 6.9.2025 at 22:42: Besøgte Lisa i Vejle i dag. https://annoncelight.dk/showad/369361 Når jeg besøger en pige, som er ud over det sædvanlige, så skriver jeg, og Lisa er ud over det sædvanlige. Hun er usædvanlig sød og charmerende, og så er hun smuk. Er man til små tynde kvinder, en fast krop med former, og med dejlige små faste bryster, en fast og alligevel blød mås, så får man det hele i Lisa. Hvad der foregik mellem mig og Lisa bliver mellem mig og Lisa, men de fleste kan nok godt gætte det, og hun gør det godt og overbevisende. Havde jeg haft flere penge med, så havde jeg købt en time mere på stedet bare for at tage hende en gang til, og det med at kneppe to gange i streg er ikke normalt en lyst hos mig. Lisa taler kun engelsk, men hun er fuld af smil, og der var god tid. Hun er sød. Hun er smuk. Hun er fræk. Hende besøger jeg igen, og hun får min anbefaling med. Hun er et besøg værd. Pas godt på hende. Taler kun engelsk?? Hun taler vel også thai...og sandsynligvis også Isaan. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 7 Skrevet 17. Oktober all skrev, for 31 minutter siden: Taler kun engelsk?? Hun taler vel også thai...og sandsynligvis også Isaan. Tror alle andre godt forstod hvad han mente med "taler kun engelsk" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 968 Skrevet 18. Oktober kysser hun med tungen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wierd 18 Skrevet 19. Oktober Vildsvinet skrev, for 20 timer siden: kysser hun med tungen? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 74 Skrevet 19. Oktober Vildsvinet skrev, for 22 timer siden: kysser hun med tungen? Ikke da jeg besøgte hende der var det sådan lidt noget halvhjertet kysseri men bortset fra det så leverede hun en 100% god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 34 Skrevet 29. Oktober Nu har jeg været forbi Lisa og det var en rigtig god oplevelse. Massagen var i den mere erotiske retning, hvilket var ok. Til gengæld, så var selve sex akten virkelig god. Hun fangede signalerne fra mig, så hun ramte plet ift. sexen. Faktisk, så vil jeg afprøvet noget nyt - meget udfordrende og dejligt. Hun kysser og giver et dejligt blow Det bliver helt sikkert til flere besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg