Hop til indhold

Recommended Posts

En lille beskrivelse af en dejlig seance.

Jeg var den anden dag ude og besøge Isa, jeg skrev kort med hende og mødet blev sat i stand.

Stedet er langt ude på landet, så dejligt diskret, og man kunne holde bag huset. Huset er af ældre dato, men huset er fint og rent.

Jeg spurtge om nogle specifikke ting jeg gerne ville, og hun skrev med det samme at det var helt fint og hvad prisen var.

Jeg kom derud og parkerede bilen, og skrev at jeg var der nu. Hun skrev med det samme come in, da jeg nærmede mig døren stod hun med et kækt/frækt smil. Hun er fra Letland og hun udstråler en fantastisk energi. Hun er så smuk og naturlig, hun er ikke stankelbens tynd. hun er helt naturlig med lidt på sidebenene, ligesom jeg kan lide det.... Hun har en fantastisk krop og enorm dejlig og blød hud. Jeg havde betalt for at hun tog med mig i bad, og jeg skal da lige love for hun ved hvad hun skal gøre rigtig! - Sæbe over ALT både på mig og på hende... hun satte sig ned efter lidt kælen og nusseri og begyndte at give mig et fantastisk blowjob! - Det kan hun altså virkelig finde ud af! 

Jeg følte også hun blev ret vild i varmen, og der fik jeg vidst ret, da vi kom ud af badet og fik os tørret smilte vi kækt til hinanden og gik ind på et værelse hvor hun tog min hånd og stak den ned til hendes dejlige fisse, som var ekstremt våd. og nej det var ikke vand fra vores badetur. Hvor efter jeg udbrød "Holy shit"... Vi grinede begge lidt og hun begyndte at give mig et blowjob mere.

Jeg måtte til sidst sige at vi skulle have sex, for jeg vidste at der ikke var lang tid til jeg kom hahaha. Vi sluttede af med doggystyle og kunne mærke at hun også nød det.

Da vi var færdige var der tid til snak om alt og intet.

Hvis man behandler isa godt for man også noget den anden vej. Hun er bare helt fantastisk. Det er så indlevende og ovrhovedet ikke mekanisk, eller noget der bare skal overståes! 

Så jeg kan kun anbefale Isa, for hun kan sit kram, og fortjener virkelig ros!

Stedet: 
dejligt diskret og bilen kan parkeres bagved huset.

Pigen:
Isa er simpelthen en skøn pige med et kækt smil og et glimt i øjet. Det er 100% hende der er på billederne.

Service:
Jeg fik det jeg havde bestilt og betalt for og der var ingenting at komme efter. Hun kigger hverken på klokken eller snakker om at tiden er ved at være gået. Hun er indlevende, og gjorde det vi havde aftalt med et smil, og det virkede også til at hun syntes det var dejligt, det var hvertfald det jeg havde fornemmelsen af.

Prisen:
Prisen for diverse ting hun tilbyder er rigtig fornuftig, og der vil jeg ikke sætte spørgsåmåltegn ved, da jeg syntes man for en fantastisk oplevesle.

Link til AL:
https://annoncelight.dk/showad/329341

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...