44Knudsen 108 Skrevet lørdag klokken 07:38 https://annoncelight.dk/showad/432357 https://annoncelight.dk/showad/434099 Overvejer at tage et smut til Lov for at møde Claudia. Men jeg har hørt og kan se på Google Maps, at det ikke er så diskret. Er der nogen som kan bekræfte, om der er mange nysgerrige naboer?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 695 Skrevet lørdag klokken 08:17 44Knudsen skrev, for 30 minutter siden: Overvejer at tage et smut til Lov for at møde Claudia. Men jeg har hørt og kan se på Google Maps, at det ikke er så diskret. Er der nogen som kan bekræfte, om der er mange nysgerrige naboer? Jeg har været i lov, for nogle år siden og besøge et bordel, som lå i en villa… ved ikke om det er samme sted i dag. Da jeg kom i den villa, som vist lå ud til gaden, der kunne man køre fra vejen bagved ind i baghaven og parkere og gå den vej op til huset, det var ret diskret. Men du kan jo skrive med pigen og spørge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 108 Skrevet lørdag klokken 09:24 Adressen/vejen er Hovedgaden, hvis det siger dig noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 108 Skrevet lørdag klokken 09:25 44Knudsen skrev, Lige nu: Adressen/vejen er Hovedgaden, hvis det siger dig noget. Blue man skrev, 1 time siden: Jeg har været i lov, for nogle år siden og besøge et bordel, som lå i en villa… ved ikke om det er samme sted i dag. Da jeg kom i den villa, som vist lå ud til gaden, der kunne man køre fra vejen bagved ind i baghaven og parkere og gå den vej op til huset, det var ret diskret. Men du kan jo skrive med pigen og spørge hende. Adressen/vejen er Hovedgaden, hvis det siger dig noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 107 Skrevet lørdag klokken 09:26 44Knudsen skrev, for 1 minut siden: Adressen/vejen er Hovedgaden, hvis det siger dig noget. Ja og man kan ikke pakker bag ved huset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 108 Skrevet lørdag klokken 09:38 Bgo skrev, for 12 minutter siden: Ja og man kan ikke pakker bag ved huset Hvad med i nærheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 40 Skrevet lørdag klokken 10:23 (edited) Blue man skrev, for 2 timer siden: Jeg har været i lov, for nogle år siden og besøge et bordel, som lå i en villa… ved ikke om det er samme sted i dag. Da jeg kom i den villa, som vist lå ud til gaden, der kunne man køre fra vejen bagved ind i baghaven og parkere og gå den vej op til huset, det var ret diskret. Men du kan jo skrive med pigen og spørge hende. Jeg har været der mange gange, kører ind bagfra og går op til huset, har aldrig set naboer eller andre nysgerrige. Redigeret lørdag klokken 10:24 af Oleboy Manglede et ord 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg