Hop til indhold

Recommended Posts

44Knudsen skrev, for 30 minutter siden:

Overvejer at tage et smut til Lov for at møde Claudia. Men jeg har hørt og kan se på Google Maps, at det ikke er så diskret. Er der nogen som kan bekræfte, om der er mange nysgerrige naboer?

Jeg har været i lov, for nogle år siden og besøge et bordel, som lå i en villa… ved ikke om det er samme sted i dag. Da jeg kom i den villa, som vist lå ud til gaden, der kunne man køre fra vejen bagved ind i baghaven og parkere og gå den vej op til huset, det var ret diskret. Men du kan jo skrive med pigen og spørge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, Lige nu:

Adressen/vejen er Hovedgaden, hvis det siger dig noget.

Blue man skrev, 1 time siden:

Jeg har været i lov, for nogle år siden og besøge et bordel, som lå i en villa… ved ikke om det er samme sted i dag. Da jeg kom i den villa, som vist lå ud til gaden, der kunne man køre fra vejen bagved ind i baghaven og parkere og gå den vej op til huset, det var ret diskret. Men du kan jo skrive med pigen og spørge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, for 1 minut siden:

Ja og man kan ikke pakker bag ved huset 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været der mange gange, kører ind bagfra og går op til huset, har aldrig set naboer eller andre nysgerrige.

Redigeret af Oleboy
Manglede et ord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...