Hop til indhold

Fransk vask og strygning.

Featured Replies

Skrevet

Jeg faldt lige over denne annonce på Massageguide.dk. Nej, nej jeg slog mig ikke.

Kan ikke finde ud af at lave direkte link.

Søg efter: Samantha. I dag 30 min 600. kr.

Læs de 2 nederste linier:

OBS!!! det er muligt at vaske hænder og forneden, men hvis du vil væske dig grundigt, så er det ikke mulligt.

Er det normalt, at man ikke kan få et bad hos alle Skønjomfruer?

Er dette (forhåbentlig) en enlig svale?

Men forlygterne er ellers velpolstrede.

:???:  :oops:  :eek: 

Skrevet

Ikke alle steder er der brusekabine hvor du kan vaske din krop fra top til tå. Og skulle det være sådan en facilitet, så er den privat og kun forbeholdt pigen.

Hvis der kun er det første, så tænker jeg at get the hell out.

Hun vasker sig i de nedre dele med en vådserviet. Mums

Skrevet

Tror sku også jeg ville holde mig væk. du aner ikke hvornår hun sidst har været under en bruser og hvor mange andre der har været der før dig

Skrevet
  • Author

Jeg har nu heller ikke tænkt mig at besøge hende. Det faldt mig kun lige i øjnene, det med "badefaciliteterne". Det er jo lige før man skal have GPS`en med for at finde ud af hendes batteri.

Nej. Hun tiltaler mig slet ikke.

Skrevet

Er det normalt, at man ikke kan få et bad hos alle Skønjomfruer?

Er dette (forhåbentlig) en enlig svale?

Jeg har oplevet det et par gange for en del år siden.

1. gang i Lissabon, hvor hun bare havde en opvaskebalje til at vaske sig med forneden, men jeg skulle bare have spansk, så det var mig ligegyldigt.

2. gang på Nørrebro i en lille lejlighed på 2. sal uden toillet eller bad - man skulle vist ned i kælderen - holdt mig nu også her til det spanske.

Jeg har dog nok også været andre steder, hvor det ikke var muligt, men så har jeg bare ikke opdaget det.

Skrevet

Både pigen, brysterne, ydelserne og prisen finder jeg yderst tiltalende. Hvad mener i?

Skrevet

Både pigen, brysterne, ydelserne og prisen finder jeg yderst tiltalende. Hvad mener i?

Jo, og så er hun noget berømt, så det vil da være for fantastisk at lege med jernet mellem hendes bryster til kr. 600,-/½ time   :D

http://fr.sex.com/boacon/samantha-38-g/

http://www.sexpux.net/tube2/gallery/1b908f26/296784/index.html

Skrevet

Ja, hvis noget lyder for godt til at være sandt!! 

Skrevet

De to spærreballoner er lige voldsomme nok.

Skrevet

De to spærreballoner er lige voldsomme nok.

Ja men selv om jeg måske ville ryste lidt i knæene, ville jeg gerne gå i krig med dem. Men det ville nok være, at slå større dej op end jeg kunne bage.

Skrevet

Ja men selv om jeg måske ville ryste lidt i knæene, ville jeg gerne gå i krig med dem. Men det ville nok være, at slå større dej op end jeg kunne bage.

Ja, det kræver nok en bager, der kan ælte med 2 hænder på en gang.

Skrevet

Ja, det kræver nok en bager, der kan ælte med 2 hænder på en gang.

Sikkert, men ville du ikke give opgaven en chance?

Skrevet
  • Author

Tænkte nok  der var ugler i mosen. Uanset om det er et ægte påskeæg eller en stand in vil jeg slet ikke besøge vedkommende. 

Men profilbilledet og især den sidste del af profilteksten vakte min interesse.

Jeg går efter den naturlige vare.

Men man kan da godt lytte til Rock Nalle:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.