Hop til indhold

Aalborg centrum

Featured Replies

Skrevet

Aalborg centrum – hvem kan anbefale et godt sted med lidt ekstra varme i stemningen? 

Jeg skal et smut forbi Aalborg i næste uge og tænker, det kunne være lækkert med lidt massage – ikke nødvendigvis kun grøn og helsekorrekt, men måske også med mulighed for en mere... afslappet oplevelse, hvis kemien er der 

Jeg har selv kigget lidt på Sakura Spa & Wellness, som virker ret pænt og ordentligt:
https://thailisten.dk/listing/sakura-spa-wellness/
Men jeg kan ikke helt lure, om det er ren wellness eller om der også kan være lidt lummert glimt i øjet, hvis man smiler pænt.

Så – har nogen herinde erfaringer med Sakura? Eller måske andre steder i centrum af Aalborg, hvor man både får kroppen løsnet op og måske lige en tand mere?

• 2 months later...
Skrevet
jenspeter skrev, den 5.9.2025 at 21:11:

Aalborg centrum – hvem kan anbefale et godt sted med lidt ekstra varme i stemningen? 

Jeg skal et smut forbi Aalborg i næste uge og tænker, det kunne være lækkert med lidt massage – ikke nødvendigvis kun grøn og helsekorrekt, men måske også med mulighed for en mere... afslappet oplevelse, hvis kemien er der 

Jeg har selv kigget lidt på Sakura Spa & Wellness, som virker ret pænt og ordentligt:
https://thailisten.dk/listing/sakura-spa-wellness/
Men jeg kan ikke helt lure, om det er ren wellness eller om der også kan være lidt lummert glimt i øjet, hvis man smiler pænt.

Så – har nogen herinde erfaringer med Sakura? Eller måske andre steder i centrum af Aalborg, hvor man både får kroppen løsnet op og måske lige en tand mere?

Var du over og prøve det af? :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.