peter.rendk 5 Skrevet fredag klokken 17:39 New Jasmine IN Esbjerg first time Jeg mødte hende desværre. Jeg skrev på telefonen og gik på engelsk (sandsynligvis alfons). Hun yder ikke den service, man får ved at skrive på telefonen. Efter at have vekslet penge sagde hun nej til dansk og intet engelsk..... Hun kunne godt lide at vise dårlig attitude. Jeg kunne ikke engang få en erektion (hvilket aldrig er sket før). Det var så slemt. Når man overhovedet rører hendes hånd, siger man nej, ingen berøring (wtf). Efter 12 sekunder siger hun sex hurtigt..... Billedet er slet ikke ægte. Sigøjnerpigen ... Jeg burde gå, når jeg har set hende... https://annoncelight.dk/showad/328377 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2624 Skrevet fredag klokken 20:25 Profil: sexy-new-dia Profil oprettet: 26/09 2021 https://annoncelight.dk/profile/sexy-new-dia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 99 Skrevet lørdag klokken 06:38 (edited) Stop nu med alt det alfons-pis ! når du ikke ved det med sikkerhed og du ved ikke hvordan jorden-drejer rundt i roma/sigøjnerverden!! du skriver det er en sigøjnerpige!! Så skulle du vide at de bor mange samme hvor nogle arbejder fx som rengøring eller på landbruge eller Tivoli og nogle sælger sig selv. Og deres kærester bor der os og muligvis børn. Det er ikke den betydningen de er handlet eller har en alfons ..! måske det var dig som hun ikke tændt på, tænk over det tag et bad næste gang og gør lidt ud af dig selv.. tænker det vil hjælp alt det pis med alfons og bla bla skal sgu stoppe når man ikke kan sige det med sikkerhed.! På Google Al og du vil forstå Redigeret lørdag klokken 06:39 af Farvel25 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.rendk 5 Skrevet lørdag klokken 10:38 Jeg vil gerne bede dig om at besøge hende og skrive om dine oplevelser :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2232 Skrevet mandag klokken 02:48 (edited) Hvis folk irriterer dig, så kan du blokere dem. Hvis du mener at de bryder reglerne, så kan du rapportere dem. Tal pænt. Endnu en karantæne til dig. Godt nytår! Farvel25 skrev, den 6.9.2025 at 08:38: Stop nu med alt det alfons-pis ! når du ikke ved det med sikkerhed og du ved ikke hvordan jorden-drejer rundt i roma/sigøjnerverden!! Redigeret mandag klokken 02:49 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg