Peterkanin 65 Skrevet fredag klokken 14:56 Er der en eller nogen som er i Pattaya i næste uge. Som vil kunne være interesseret i at mødes og hænge lidt ud. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AsianKing 103 Skrevet fredag klokken 15:17 Jeg er der fra den 18. september og ca 3 uger frem….kunne da være hyggeligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 65 Skrevet fredag klokken 15:25 Der er jeg desværre startet på arbejde igen. har du været dernede på denne årstid før og hvis. Hvordan skal jeg regne ved vejret er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 719 Skrevet fredag klokken 15:32 Desværre først i januar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 65 Skrevet fredag klokken 15:45 Ellers en skam. Det er nu bare engang sjover at være flere. Jeg havde den store fornøjelse at være sammen med @Jernsvinet sidste gang. Og jeg kan kun anbefale at mødes hvis der er mulighed for det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AsianKing 103 Skrevet fredag klokken 18:47 (edited) Peterkanin skrev, for 3 timer siden: Der er jeg desværre startet på arbejde igen. har du været dernede på denne årstid før og hvis. Hvordan skal jeg regne ved vejret er Det kan svinge meget, masser af sol, men også helt sikkert regn, men gør det egentlig så meget? Hvis der er udsigt til dårligt vejr nogle dage, plejer jeg at finde en sød “veninde” og f.eks. rejse til Ko Samui 3-4 dage, hvor der er mere tørvejr på denne årstid. Også rart at komme lidt væk fra Pattaya og se noget andet. Redigeret fredag klokken 18:48 af AsianKing Fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 490 Skrevet for 16 timer siden Peterkanin skrev, for 23 timer siden: Der er jeg desværre startet på arbejde igen. har du været dernede på denne årstid før og hvis. Hvordan skal jeg regne ved vejret er Sol, spredte skyer, måsken en enkelt kraftig kort byge i ny og næ. Det eneste du nok ikke skal forvente er sne og is, med mindre du kigger i fryseren på 7-11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg