Hop til indhold
neilsen

Louise Forstads fruen Gentofte

Recommended Posts

Louise Forstads fruen fra Gentofte. 

Jeg har hørt at Louise ikke er hos os mere.

Jeg har prøvet mange gange at få kontakt men desværre.

Nogle der kan bekræfte det ?.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Neilsen,

Nej, Louise er ikke gået bort. Hun havde en session men Madamme Z (også kendt som Uzi) i Louises lejlighed i Charlottenlund Søndag den 2. November 2025. Du skulle dog være sammen med begge. Det var rigtig godt. Uzi har de dejligste kæmpe patter og Louise er super fræk med former de helt rigtige stedet. Uzi red mig mens Louise skrævede over ansigt, og min tunge gled over Louises skamlæber. Undskyld, lod lige minderne få overhånd.

Forhåndtlig opretter Louise en fast annonce, og Uzi skal jeg bestemt besøge igen. Jeg er dog mest til Louise, da hun er ældre.

Søg på Madamme Z på annoncelight, og hun skriver vel, hvis hun skal mødes med Louise igen.

Hans Bo

Redigeret af GrannyLover

Del dette indlæg

Link til indlæg

GrannyLover 

Tak for svaret det er dejligt at høre at Louise er her endnu. 

De mobil nr jeg har virker ikke så hvis du har kontakt med fruen så vil jeg gerne ha nummer eller annonce nr.

Uzi har jeg kun hørt om men det er mange år siden det var vist i Valby.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Neilsen
Jeg har ikke nummer på Louise, da det var gennem Uzi, som havde slået annonceteksten op. Uzi kan findes under navnet MadammeZ (kan kendes på dejlige K-skåls bryster). Har ikke lige linket, men hun burde være let, at finde. Jeg tror ikke Louise annoncerer længere, så findes kun hvis hun arbejder med Uzi. Med tiden kommer der nok en annonce igen med de to damer. Jeg tror ikke man kan møde Louise alene. Louise arbejdede de sidste par år med den samme telefondame, men det samarbejde eksisterer vist ikke mere, og Louise har vist ikke vagter mere. Derfor skal hun mødes lejlighedsvis med Uzi.

Uzi og Louise arbejdede begge for Hvidovre pigerne for to år siden, og Louise har jeg også mødt på Uzi’s daværende sted i Gammeltoftgade. Så de kender nok hinanden temmeligt godt.

Nu hedder Uzi, Madamme Z.

Undskyld, at jeg ikke kan give dig et specifikt telefon- eller annoncenummer. Håber du kan bruge min viden i din søgen.

Held og lykke.

Hans Bo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...