Refresh 1576 Skrevet fredag klokken 05:14 Bare en fantastisk historie, jeg kom til at tænke på da jeg læste en anden tråd... Jeg havde en lidt hård periode med dyb sorg, hvor jeg ikke var så meget i kontakt med min seksualitet. En søndag aften ved 23 tiden, sad jeg pludselig og fik lyst og blev helt glad ved at mærke at min krop stadig var der. Ingen der tiltalte mig på vagt på klinikkerne, så jeg kiggede for en enkelt gangs skyld om der skulle være nogen i lokalområdet og faldt over en smuk brasilianer i Roskilde og skrev en besked... Midnat tropper jeg op i en privat villa, hvor en smuk ung kvinde lukker mig ind. Vi havde en vidunderlig halv time sammen og bagefter faldt vi så godt i snak at jeg nærmest var nødt til at vriste mig ud af armene på hende da klokken var blevet over et og jeg skulle på arbejde om mandagen. Hun havde fortalt en masse om hendes familie og vist billeder af dem og hendes hjem i brasilien. Hun blev helt desperat da jeg rejste mig og spurgte om hun måtte gemme mit nr. og ringe, hvis hun kom tilbage til Danmark. Vi aftalte at jeg skulle besøge hende igen, inden hun skulle hjem ca. 14 dage senere. På dagen for vores anden aftale, står der pludselig i hendes annonce at hun er i Odense. Jeg skriver og spørger om det er rigtigt og hun bekræfter, så jeg aflyser noget slukøret. Efter et par timer hvor jeg slet ikke kan slippe tanken om at se hende igen beslutter jeg mig for at skide på afstanden, tiden og pengene og aftaler en times hygge en sen hverdagsaften. Det blev en af de mest intense oplevelser jeg har haft, hvor vi bare smeltede sammen. Hun giver det mest fantastiske øko blow og hendes tunge smuttede uden tøven eller advarsel ned over mellemkødet og om til mit anus. Jeg slikkede hende til to kraftige orgasmer og vi smeltede nærmest bare sammen i sexen. Hun kom aldrig tilbage til Danmark... Men et par år senere så jeg ved et tilfælde at hun var i London og skrev en besked til hende. Hun vidste med det samme hvem jeg var og hvis ikke konen havde nedlagt veto, så havde jeg taget et par dage fri og smuttet derover bare for at se hende igen og opleve vores magi. På daværende tidspunkt havde jeg ellers fundet to faste piger herhjemme som jeg var/er helt skudt i, men tanken om at se Laura igen var utrolig stærk. Men det må blive i mine drømme til en dag lejligheden måske byder sig igen. Det er ufatteligt hvad god seksuel kemi kan. Et par timer i ekstase sammen kan skabe et bånd imellem to mennesker der nærmest bryder logik og fornuft... Lorteliv 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 140 Skrevet fredag klokken 07:26 Tak for en dejlig beretning om de uventede relationer der pludselig opstår når man mindst forventer det Tror det med et andet ord hedder 'Spontan forelskelse' 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet fredag klokken 16:59 KalundborgMature skrev, for 9 timer siden: Tak for en dejlig beretning om de uventede relationer der pludselig opstår når man mindst forventer det Tror det med et andet ord hedder 'Spontan forelskelse' Velbekomme Jeg har oplevet forelskelse som det berømte lyn der slog ned. Hun kiggede mig i øjnene og sagde hej og fra det øjeblik har mit hjerte følt at vi hører sammen. Og det føler jeg stadig på trods af at jeg ikke har set hende i tre år Jeg føler mig ikke forelsket i Laura, men føler klart at vi har en forbindelse igennem en ekstremt god seksuel kemi. Jeg har efterhånden en del relationer til kvinder fra branchen. Både ren seksuel mage og med stærk forelskelse og endelig med dyb kærlighed til de få, som har ændret mit liv radikalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg