Route66 169 Skrevet torsdag klokken 21:14 https://annoncelight.dk/profile/minta Jeg har besøgt Cherry mange gange for 2-3 år siden da hun var i Vejle og Kolding – men dette holdt desværre op, da hun siden mest har været i Aalborg og Århus. Lidt tilfældigt ser jeg så nu at Cherry er kommet til Horsens – og så skulle det være. Var spændt på hvor meget mon havde ændret sig ? Absolut intet – samme kække og charmerende pige, samme flotte ungpige krop uden tattoo´s, samme gode sex og forkælelse. Money talks – men jeg opfattede faktisk at hun var oprigtig glad for at se mig igen; så bliver man jo blød i knæene. Cherry er uafhængig og har en fin lille lejlighed (alene) i en helt ny boligblok her i Horsens – og med et rigtig flot og stort badeværelse; ikke det bras som ses mange steder. God parkeringsmulighed meget tæt ved. Vi røg så hurtigt ind i soveværelset og fik tøjet af hinanden. Massagen sprang vi helt over og jeg prioriterede et længere pussy lick, hvilket Cherry også havde det godt med. En supplerende finger er dog ikke lige hende – kunne ellers være lækkert hvis man var i stand til at give hende en god g-punkts orgasme (men de fleste fakes jo nok). Cherry kvitterede så med en langt og intenst BJ – og gik dybt; bare så lækkert. Så på med dutten og en god gang sex hvor jeg faktisk kom hurtigere end jeg plejer. Derefter god pillow talk - og så et fælles bad. Sikke en pige – sikke en god gensynsdag !!! Cherry fortalte hun kun aftaler kun få besøg per dag og det er derfor man vil observere at hendes annonce kun er på i nogle få timer om dagen. Efter mit besøg, der var midt på dagen, ville hun da også en tur ud i byen. Af hensyn til de øvrige beboere bør du udvise en stille og diskret adfærd – og jvf Cherry´s udsagn er støjdæmpningen i dette nye byggeri faktisk ikke blevet den bedste. Sikke en dejlig pige – sikke en god oplevelse. Den varmeste anbefaling herfra. p.s: Kunne ikke vedhæfte det normale link idet Cherry’s annonce ikke er på nu - I finder vel ud af det 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 169 Skrevet fredag klokken 09:55 Her kommer så linket - annoncen er på nu https://annoncelight.dk/showad/388709 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet fredag klokken 13:14 Fantastisk flot pige - lige efter min smag Lillemand reagerer allerede - personligt er jeg rigtig glad for CIM. Er der mulighed for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 169 Skrevet fredag klokken 19:32 Det spørgsmål kan jeg faktisk ikke svare på. Jeg efterspørger det ikke da jeg foretrækker at komme oppe i hende (med kondom). Hvis jeg kunne 2 gange indenfor kort tid ville det jo være anderledes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg