Hop til indhold
TomLyng

New Marina i Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/434764

hejsa. Jeg har lige besøgt Marina i Kolding efter mange gange forgæves forsøg men det var mest på grund af mig. Pigen er 100 % den på billedet, hun er slank brun og har en guddommelig krop med store bryster. Der er silikone i brysterne og piercinger i vorterne men det gør ikke spor. Alligevel var det lidt en øv oplevelse da jeg betalte for en halv times hygge og bad sammen med hende. Jeg fik et håndklæde stukket i hånden og skulle tage tøj af og så viste hun mig bruseren men hun tog ikke med i bruseren, det var lidt en skuffelse da jeg var opsat på at vi skulle hygge i bruseren og derefter fortsatte i sengen. Vi måtte ikke larme som i overhovedet ikke alt snak gik med hviske tiske da overboen havde små børn og selv ikke engang sengen måtte knirke. Hun startede med et godt blowjob og det er hun god til. Jeg spurgte om vi skulle lave en 69’er og den skulle hun overtales til fordi hendes tissekone var lidt sart. Jeg var blød overfor hende og og slikkede hendes meget lækre tissekone. Hun spurgte om vi skulle starte en Doggystyle hvilket vi gjorde og derefter i missionær og så kunne jeg ikke holde mig længere og fyret kanonen af. Det blev til en lille smule tante kys. Alt i alt end fifty-fifty oplevelse hvor pigen levede op til det man så på annoncen men på grund af at vi ikke måtte larme og det med badet sammen som jeg jo havde betalt for bliver det en fifty-fifty. Men lækker er hun.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...