Hot66 25 Skrevet torsdag klokken 11:01 (edited) Hej brødre er lige kommet hjem efter et fantastisk besøg ved Sarah, hun er super sød, dejlig medlevende sex, taler spansk og kun få gloser engelsk, det er pigen på foto med stor tato på skulder arm rigtig flot pige, rejser videre søndag. https://annoncelight.dk/profile/Naughty+One Redigeret torsdag klokken 11:02 af Hot66 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 50 Skrevet torsdag klokken 14:28 (edited) Er det kys med i prisen? Og er hun berøringsvillig? Har læst en tidligere tråd (kan være en anden pige der brugte brugeren), hvor ts mere eller mindre fik et stort fedt nej, en anden fik en billiard kugle i hovedet. Redigeret torsdag klokken 14:28 af skinkelynet32 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 23 Skrevet torsdag klokken 16:45 @skinkelynet32 du snakker om en helt anden pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 50 Skrevet torsdag klokken 18:32 @Ingenved thank god! Seriøst det er nedern de genbruger brugere så AL id'et stadig kan søges på... Men mit spørgsmål står nu stadig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hot66 25 Skrevet fredag klokken 09:34 skinkelynet32 skrev, for 15 timer siden: @Ingenved thank god! Seriøst det er nedern de genbruger brugere så AL id'et stadig kan søges på... Men mit spørgsmål står nu stadig! Hun er god nok total sød lækker alt naturlig bare dejlig. Få hende besøgt og bekræft min anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads has Nuts 14 Skrevet fredag klokken 18:22 Billede 3 er et af de værste Photoshop-billeder nogensinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg