Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen 

Jeg ved ikke om I kender det, at man til tider spørger sig selv af om man sætter forventningerne for højt hvad angår købesex. Jeg mener dog stadig at når man ligger en mindre formue  for den tid man nu ønsker,  så kan man også forvente bare en lille indlevelse. 

Jeg skrev til hende her og fik forholdsvis hurtigt kontakt.  Jeg skrev mine ønsker,  og fik fordi jeg ikke svarede med det samme indenfor 5 min 3 beskeder hvor hun var gået 400 kr ned i pris.  Desværre burde jeg bare være blevet hjemme.  Om det var fordi vi ikke lige klikkede sammen,  skal jeg være usagt. Men værelset virkede nu ikke særlig rent og  man kunne høre nogen gå rundt i huset. Samtidig med at døren til værelset skulle forblive åben. 

Som sagt det fangede mig ikke og skulle bare ud af vagten igen. 10 min efter jeg var kørt fik jeg en  sviner sms fra hende. 

Spar jeres surtjente penge. Hun er det ikke værd

https://annoncelight.dk/showad/416240

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Trucker

Tak for at dele din oplevelse. Jeg har et par spørgsmål.

Var du sammen med hende eller kørte du efter at have set værelset og den åbne dør?

Betalte du? Vil du oplyse hvor meget? Hun angiver jo netop priser og tilføjer at de er faste.

På forhånd tak!

Mvh

Stoltep

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...