Hop til indhold
ChoosyVery

Sasha - køn og kurvet latina i Vejle

Recommended Posts

Det er længe siden jeg efterlyste noget om Sasha, og da hun nu igen er i Vejle spurgte jeg igen i den gamle tråd - stadig uden held. Så da ingen kunne bidrage med noget måtte jeg selv afsted, for billederne så bare for godt ud: En lille kurvet latina med talje og kæmpe bryster - hvem kan ikke lide det?

Dette er Sasha: https://annoncelight.dk/showad/429328

Det er hende på billederne, og hun er om muligt endnu mindre men til gengæld mere kurvet end de viser. "157 high, 55kilos, C-cups. fit woman with curves" - det er ikke helt ved siden af, omend jeg ikke vil sige hun er fit sådan rigtigt. Men hun er dælme en lækker pakke, og brysterne vil jeg mene er klart større end C. Lavede, naturligvis - og det er bagdelen vist også. Men det hele passer sammen, og jeg syntes jeg havde ramt jackpot. 

Det bedste er, at Sasha også er helt nede på jorden, sød og servicemindet og berøringsvenlig - og derfor blev det et fremragende besøg: Jeg legede med hendes skønne mørke kurver, slikkede og kærtegnede og beundrede dette fine stykke kvindemenneske - og hun tog del i legen. Det var nærmest GFE og jeg kunne ikke have ønsket mig mere. Hun bliver til søndag og jeg vil ikke udelukke at jeg kigger forbi igen: Latinakræs af den voluptuøse slags har vi manglet i Jylland længe, synes jeg. 

Anbefales varmt, hvis man kan lide små kurvede latinaer.

Redigeret af ChoosyVery
slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...