Hop til indhold
ChoosyVery

Helena i Kolding: Brazilian samba-milf med en vis distance

Recommended Posts

Jeg havde efterlyst noget om Helena: https://annoncelight.dk/showad/436345

Og da jeg intet hørte måtte jeg selv af sted, for hendes billeder og tekst fandt jeg meget lovende. Jeg ledte nok efter en slags erstatning for Lucia, den spanske Ava Addams-milf, og det fandt jeg - ikke.

Når det er sagt er Helena en køn dame på de der måske 35 år. Meget køn, faktisk - hendes ansigt især. Og det er hendes på alle billederne og sikkert også på video - men billederne er taget så de smigrer hende lidt.  Ligeledes havde jeg fået indtryk af, at hendes bryster var store og bløde og saftige - men de virker mindre i virkeligehden og knap så spændende som jeg havde håbet. Og det er vel beskrivende for hele min oplevelse: Knap så spændende som jeg havde håbet. 

Det er muligt mine forventninger var for høje, at der ikke var kemi nok eller noget andet - men dette var eet af de besøg hvor jeg hellere havde sparet pengene. Akja, det andet hoved styrede. Køn dame, god kontakt og venlig attitude - men det slog bare ikke gnister som med Lucia. I dag så jeg at vi har fået besøg af ANASTASIJA i Kolding, og det havde nok været et bedre bud på gnister - for hun er vild. Nåja, man kan ikke vinde hver gang...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...