Hop til indhold
skunken

Soapy massage Pattaya

Recommended Posts

I dette opslag vil jeg fortælle lidt om Soi Honey og Soapy Massage

Jeg testede det sq lige af. Har tit gået med tanken om man lige skulle prøve det, men selv efter mange ture til Pattaya har jeg aldrig sprunget ud i det. Indtil Nu.

Jeg tog mig endelig sammen og valget blev Honey 2 på second road tæt på Soi 6. Jeg må indrømme at jeg var ret spændt da hele konceptet var lidt anderledes end man er vant til.
Nå men jeg havde jo været inde på stedet mange gange før bare for at tjekke det ud, og blev lidt hooked på tanken. Dog har den massive tilstædeværelse af Indere gjort det svært at føle sig helt tilpas. Derudover var udvalget lidt skidt de andre gange.

Nå men ind kom jeg. Lokalet som er ret stort bestod af en chilled sofa lounge, hvor man havde udsigt til de man piger og damer som sad livligt og vinkede til en. De var opdelt efter pris. De dyre piger sad i bag og til venstre, des længere til højre des billiger blev damerne.
Hvis der sidder nogen woke mennesker derude og tænker at man da ikke kan værdisætte  en kvinde på hendes udseende, ville hurtig komme til kort i denne bygning. Pigerne have alle mærker/batch siddende på sig med en farve og nr. Hver farve havde en pris.
De dyreste piger kostede 6000 bath og de billigste 2000 bath, jeg valgte en pige til 4600 bath som faktisk var stedets smukkeste (efter min mening).

Efter betaling ved skrænken, tog pigen mig i hånden og fulgte mig nedenunder. Der lagde jeg mærke til hvor lille hun egentlig var. Der var max 40 kg at gøre godt med. Nå men skidt pyt tænkte jeg og vi endte i et rum der lignede et hotelværelse. Der var boblebad, seng og oppustelig stand madras. Af kom tøjet og tid til brusebad. OMG Hun var nok den mest perfekte pige jeg nogensinde havde set i Pattaya, som en soi6 pige bare smukkere. lillemanden stod allrede da jeg stod under bruseren. 

Derefter blev jeg lagt på strandmadrassen og blev smurt in i noget sæbeagtig noget, som var ret glat. Der mærkede jeg hende krop ovenpå mig. hun skøjtede rundt på mig med sin noget så fine krop, og man kunne mærke hendes meget små bryster og vulva i sensuel dans over alt på min krop. efter denne seance hoppede vi i boblebad og hyggede lidt tid med lette berøringer og den slags.

Nu kunne jeg ikke vente længere under bruseren, aftørring og over på sengen.
Derfra er der ikke så meget at skrive om, da jeg kom ca. 1 min efter jeg stødte mine 18 CM så langt op hun kunne tåle.

Alt i alt super glad for at have prøvet det, prisen er lige i overkanten, man kunne for samme penge få 2 soi 6 piger + drinks.
Men jeg vil da anbefale at hvis man har penge nok, prøver det af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig, Soapie er bare noget der skal prøves.

Jeg har selv benyttet mig meget af det, for meste dog i Bangkok, hvor der er mange af dem. Min favorit var Nataree som desværre er blevet lukket efter en razzia, men der er stadig mange, og de er billigere end dem i Pattaya, og så er de ikke fulde af indere.

Der er 3 forskellige Honey i Pattaya og min favorit er Honey 1 der ligger i Soi Honey (11) mellem 2. Road og Bukhao.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 1 minut siden:

Jeg er helt enig, Soapie er bare noget der skal prøves.

Jeg har selv benyttet mig meget af det, for meste dog i Bangkok, hvor der er mange af dem. Min favorit var Nataree som desværre er blevet lukket efter en razzia, men der er stadig mange, og de er billigere end dem i Pattaya, og så er de ikke fulde af indere.

Der er 3 forskellige Honey i Pattaya og min favorit er Honey 1 der ligger i Soi Honey (11) mellem 2. Road og Bukhao.

Jeg har tit været forbi honey 1, men honey2 så bare mere inbydende ud, måske den lige skal have chancen. Går også forbi den i min youtube video

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, Lige nu:

Jeg har tit været forbi honey 1, men honey2 så bare mere inbydende ud, måske den lige skal have chancen. Går også forbi den i min youtube video

Honey 2 og 3 er jo også forholdsvis nyrestaurerede, Honey 1 er vel 10-15 år gammel.

Fordelen ved Honey 1 er også at inderne ikke altid når ned af soi 11 ;-)

Jeg skal med glæde tjekke dem ud når jeg vender tilbage i starten af oktober :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...