lingo 148 Skrevet i går klokken 13:52 Havde set en kvinde der havde lavet et opslag. Jeg syntes hun lød interessant, så jeg kontaktede hende. Vi havde en dialog frem og tilbage, ang et sted at mødes. Dialogen var yderst positiv, på mail,senere på WhatsApp. Pink Peach virkede som en sød og fræk kvinde og vi lavede en aftale, da vi fandt et sted, vi skulle først mødes et offentligt sted og følges til hvor vi skulle hygge. Jeg var meget i tvivl om ægtheden fra hendes side. Men hold kæft min tvivl blev gjort til skamme. Jeg blev mødt af en stor smilende og køn kvinde. Hun er utrolig hjælpsom. Og så er hun noget af det bedste jeg har mødt. Utrolig sød, fræk og liderlig. Hun ville og kunne opfylde, alle mine ønsker. At jeg så også havde fornøjelsen at opleve hende få orgasme, var en fornøjelse. Så til Pink Peach tak. Du er sgu skøn 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 40 Skrevet i går klokken 14:17 Tusind tak for de søde ord Det var en stor fornøjelse at møde dig. Og du hjalp mig godt ind i denne verden håber vi ses igen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 148 Skrevet i går klokken 14:35 Pink Peach skrev, for 18 minutter siden: Tusind tak for de søde ord Det var en stor fornøjelse at møde dig. Og du hjalp mig godt ind i denne verden håber vi ses igen Vi ses helt bestemt igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman2024 22 Skrevet i går klokken 14:50 Har du et link eller andet kontakt info ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 148 Skrevet i går klokken 15:20 Iceman2024 skrev, for 27 minutter siden: Har du et link eller andet kontakt info ?? Det opslag jeg så var. Hvad foretrækker i. Gfe eller pse håber det kan hjælpe. Ellers bare gå ind på pink Peach Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tehx77 0 Skrevet i går klokken 16:59 Nu er man jo helt vildt nysgerrig Hvordan kontakter man dig @Pink Peach? ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 148 Skrevet i går klokken 18:11 tehx77 skrev, 1 time siden: Nu er man jo helt vildt nysgerrig Hvordan kontakter man dig @Pink Peach? ❤️ Jeg gik bare ind på Pink Peach. Og skrev en besked til hende og så udviklede det sig bare. Prøv at skrive en mail til hende, jeg tror ikke du vil fortryde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 40 Skrevet for 13 timer siden tehx77 skrev, for 13 timer siden: Nu er man jo helt vildt nysgerrig Hvordan kontakter man dig @Pink Peach? ❤️ Du er velkommen til at skrive et brev til mig herinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg