FyrFraHerning 12 Skrevet 3. September Jeg mødes med en sugarbabe i Herning - og gerne også andre, men jeg savner stedet efter hun fik en roommate og siden er "vores" solarium lukket. Hotel er en mulighed - bare en udfordring, at jeg kun kan i arbejdstiden og det passer bare dårligt med ind og udtjekning. Ved I om et hotel kan være fleksibel og lave en "time udlejning" eller kan der være andre muligheder - f.eks. hos dem der huser glædespiger eller ? ja, her om sommeren er outdoor super Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14057 Skrevet 3. September FyrFraHerning skrev, for 24 minutter siden: Ved I om et hotel kan være fleksibel og lave en "time udlejning" Du må jo prøve at ringe op og høre ad - iJapan er det meget almindeligt med "lovehotels" og korttidsudlejning af hotelværelser - f.eks. kun i 3 timer - og nogle steder blev de ligefrem forbavsede, når jeg ville leje et værelse over flere dage. Lykkes det ikke med et hotelværelse, kunne du prøve Airbnb - men sørg for at få et værelse med dobbeltseng - da to sammenstillede senge, kan virkelig være en sexkiller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskmand22 60 Skrevet 3. September De gange jeg har brug for et sted lejer jeg altid et Airbnb, der er det muligt at finde diskrete sted med fleksibel ankomst. Der er også nogle hoteller der er muligt at ankomme tidligt mod et ekstra gebyr, jeg har ikke kendskab til hoteller i Herning, hvor det er muligt. Jeg anvender oftest Zleep eller Cabin, i Vejle, Hadsten eller Aarhus, når det omhandler et møde på 2-3 timer. Længere møder booker jeg bedre hotel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FyrFraHerning 12 Skrevet 3. September Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden: Du må jo prøve at ringe op og høre ad - iJapan er det meget almindeligt med "lovehotels" og korttidsudlejning af hotelværelser - f.eks. kun i 3 timer - og nogle steder blev de ligefrem forbavsede, når jeg ville leje et værelse over flere dage. Lykkes det ikke med et hotelværelse, kunne du prøve Airbnb - men sørg for at få et værelse med dobbeltseng - da to sammenstillede senge, kan virkelig være en sexkiller Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden: Du må jo prøve at ringe op og høre ad - iJapan er det meget almindeligt med "lovehotels" og korttidsudlejning af hotelværelser - f.eks. kun i 3 timer - og nogle steder blev de ligefrem forbavsede, når jeg ville leje et værelse over flere dage. Lykkes det ikke med et hotelværelse, kunne du prøve Airbnb - men sørg for at få et værelse med dobbeltseng - da to sammenstillede senge, kan virkelig være en sexkiller Takker - AirBnB kan være en mulighed - og ja kan ringe og spørge ... en tillægsudfordring er at både mit navn og ansigt er lidt kendt i byen ... diskretion, du ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gamle Hansen 25 Skrevet tirsdag klokken 08:52 BB-Hotel - check inn fra kl 13.00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg