Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været i kontakt med hende

Hun vil ha betaling i en paysafecard billet

Er det fup eller kan hun være god nok?

Og hvor kan man evt. købe sådan en i en fysisk butik?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Paysafe card er no go - og kæmpe rødt flag, med meget stor risiko for fup.

Se evt denne tråd

Redigeret af Kirneh86

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror også at det er fake

Hun ville ikke se billede af paysafecard og hun ville heller ikke ha den ved ankomst - først når vi var færdig med det vi skulle

Adressen har jeg også fået 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik en adresse i Vildsund for noget tid siden Måske et par måneder også med paysafecard Så ved man bare at det er falsk

Del dette indlæg

Link til indlæg
bbeenn skrev, for 5 timer siden:

Hende den nye du kneppede på Nytorv hvordan var hun?

Hun er rigtig sød men lidt kraftig og kan slet ikke snakke hverken dansk eller engelsk og så har hun måske lidt travlt med at blive færdig, men jeg har prøvet hende flere gange før, så jeg viste hvad jeg gik ind til men gjorde det alligevel, så lidt godt må hun da have gjort for mig:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swappie skrev, for 15 timer siden:

Hvad med hende Bang, hvordan og hvor er hun ?

Bang er i udkanten af thisted, mod øst, hun er sød, ikke helt ung, ret køn og normal størrelse, og har en del erfaring og snakker ret godt dansk, jeg har besøgt hende en del gange og synes ret godt om det. Første gang jeg besøgte hende lagde hun ud med helt vilde priser (3000 for 15 min.) normalt forhandler jeg ikke om prisen, men her sagde jeg godt nok stop, og så blev priserne pludselig helt normal :D Jeg kan godt lide hendes måde at give mig en god oplevelse på, nogle gange forløber det helt normal men andre gange sker der unormale ting, en gang var vi kun lige begyndt at kysse lidt, så satte hun sig pludselig bare op på pikken og red mig helt vildt til jeg måtte overgive mig og pumpe al min sperm helt op i fissen :D 

Hun er derforuden meget god til at give massage, både thaimassage og oliemassage, det er ikke bare olieplaskeri, det virker som om hun ved hvad hun laver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 11.9.2025 at 09:31:

Bang er i udkanten af thisted, mod øst, hun er sød, ikke helt ung, ret køn og normal størrelse, og har en del erfaring og snakker ret godt dansk, jeg har besøgt hende en del gange og synes ret godt om det. Første gang jeg besøgte hende lagde hun ud med helt vilde priser (3000 for 15 min.) normalt forhandler jeg ikke om prisen, men her sagde jeg godt nok stop, og så blev priserne pludselig helt normal :D Jeg kan godt lide hendes måde at give mig en god oplevelse på, nogle gange forløber det helt normal men andre gange sker der unormale ting, en gang var vi kun lige begyndt at kysse lidt, så satte hun sig pludselig bare op på pikken og red mig helt vildt til jeg måtte overgive mig og pumpe al min sperm helt op i fissen :D 

Hun er derforuden meget god til at give massage, både thaimassage og oliemassage, det er ikke bare olieplaskeri, det virker som om hun ved hvad hun 

lejlighedskompleks vejavnet starter med R hvis det er det samme sted De var som for 2-3 år siden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 14 timer siden:

lejlighedskompleks vejavnet starter med R hvis det er det samme sted De var som for 2-3 år siden

Nej, det er ikke der, jeg ved godt hvor du mener, men Bang holder til i østbyen omkring byskiltet tæt på det nye Davidsen byggemarked.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...