Hop til indhold
ziggy

Drømmesex med Maise hos Haderup pigerne :-)

Recommended Posts

Jeg besøgte i dag søndag eftermiddag Maise, der var på gæste visit hos Haderup pigerne. Har tidligere mødt Maise en enkelt gang for nogle måneder siden og nu var der endelig mulighed for et gensyn med en aldeles dejlig pige.

Tidbestilling foretaget til 45 min. råhygge. Vel fremme og lidt ventetid. Altid lidt spænding i denne situation, men da Maise kom ind ad døren, så tabte jeg næsten underkæben for hun var endnu smukkere end jeg huskede hende, slank, langt lyst hår og nu iklædt en flot sort lang og kropsnær kjole med en dyb, dyb udskæring, der bestemt fremhævede Maises mega flotte bryster på fortræffelig vis. Og kjolen i øvrigt ikke mindst hendes lækre numse. Jeg glædede mig bestemt til at 'flå'  kjolen af hende :smile:

 

Det første kys udvekslet og det økonomiske afviklet mm. jamen så var jeg helt og aldeles klar og det var Maise bestemt også, da hun heldigvis have fået nogle positive flashbacks fra vores sidste møde og rent faktisk godt kunne huske mig.

 

Detaljerne vil jeg sparre jer for, men jeg vil dog berette, at vores biorytmer virkelig svingede sammen, der var dybe  grådige kys, kemi, energi og det hele gik op i en højere enhed med klimaks og supersex, så selv jeg med min ellers betydelige erfaring :smile: blev overrasket over hvordan vores fælles, ja nærmest seksuelle sult udløste og forenedes i et fyrværkeri og ja, ikke mindst springvand, 

Herudover er Maise en sød, kærlig og intelligent pige med ben i næsen. god tid til en snak og til at nusse. Hvis muligt, så bliver det bestemt ikke sidste gang jeg besøger Maise. Hun kan klart anbefales, besøg hende, men pas nu godt på hende for hun er en stjerne og skulle jo gerne aflægge mange fremtidige besøg i det jyske.

 

Hvis der er en skala, så er det 10 ud af 10 over hele skalaen :smile:

 

Ziggy 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne på stedet er nok generelt lidt i den dyre ende, men turen med Maise var alle 1700 kroner værd for 45 min. :-)  30 min. = kr. 1200

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...