Hop til indhold

Blond Goldie

Featured Replies

Skrevet

I lørdags var jeg inde og besøge Goldie i aarhus, og NØJ en skønhed. 

Efter at have set hendes billeder og announce, var jeg meget skeptisk. Billederne lignede noget der var stjålet, men efter at have skrevet lidt og taget chancen, mødte jeg med hende. 

En skønhed åbnede døren, iført sort lingerie og med et dejligt smil. Efter et hurtigt kram og hurtigt chat same penge spurgte hun om jeg havde ønsker ift udklædning, og jeg ønskede bare noget frækt. Hurtigt i bad og så op i sengen. 

Der var her, min tvivl stoppede, som at se blå blink, mens du kører din fars smadre bil uden håndbremse og uden lys, men de politiet lige forbi.

Hun lænede sig ind mod min krop, kyssede mig blidt, rørte lidt ved mig, hvorefter hun gav et dejligt, langt og stille handjob. Hun skiftede mellem at kigge mig i øjne med et frækt blik og at kun fokusere på hvad var mellem hendes hænder. Jeg lagde hende ned ved siden af mig, og kyssede, gramsede og rørte hendes spændstige, nøgne og frække krop. Hun hoppede op og slikket blev der. Hun har den dejligste mis og en endnu bedre orgasme. Lyden af fugle om morgenen. 

På med kondom og op at sidde, her fik jeg rigtig hendes petit krop at mærke.

Missionary, stadig med stiletter på og shit hun er fræk. Hun er klar på alt Grams, undtaget finger, kysseri og alle positioner. Dejlig orgasme og lækker krop. 

På intet tidspunkt følte man, hun kiggede eller overvågede tiden. 

10/10 vil anbefale.

Hun er desværre ude at rejse nu, men er tilbage til okt.

Redigeret af LEOdensEro

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.