Med.Lem 146 Skrevet tirsdag klokken 14:10 I en kæder tæt på Nørrebrogade ligger Teangkham Thai Massage, der fik jeg massage af Tean https://annoncelight.dk/showad/390028 det er kvinden på billederne - som er ganske retvisende. Tean er sød og taler rigtig godt dansk, massere kan hun også. Jeg fik 30 minutters massage og hun kom godt igennem alle musklerne, der var ikke antydning af pirring undervejs så jeg faldt næsten i søvn. Da det var tide at vende sig om, spurgte hun om jeg ville have lidt ekstra. Jeg blev tilbudt et håndjob og jeg spurgte ikke til mere, hun gav et ok håndjob - ok, men ikke fantastisk. Pris 600 kr Bliver man budt mere, når man har gæstet stedet mere - jeg ved det ikke. Gæster jeg stedet igen - det kan godt være, hun var skam ganske sød og behagelig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 13 Skrevet tirsdag klokken 15:34 tænk sig, der er stadig klinik, mange år siden jeg har været der, husker det dog tydeligt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 13 Skrevet fredag klokken 06:33 Med.Lem skrev, den 2.9.2025 at 16:10: Jeg blev tilbudt et håndjob og jeg spurgte ikke til mere, hun gav et ok håndjob - ok, men ikke fantastisk. Pris 600 kr i annoncen står der 500,- for en times massage, var det så plus 600,- for hj ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 36 Skrevet fredag klokken 07:27 Mejer skrev, for 53 minutter siden: i annoncen står der 500,- for en times massage, var det så plus 600,- for hj ? Som jeg læser det har TS booket en halv time massage til 300,- og så suppleret op med hj til 300,- mere - så 600,- i alt. For en halv time massage og hj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 13 Skrevet fredag klokken 08:15 Kirneh86 skrev, for 47 minutter siden: Som jeg læser det har TS booket en halv time massage til 300,- og så suppleret op med hj til 300,- mere - så 600,- i alt. For en halv time massage og hj nå ja, så ikke lige det var 30 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg