warmgun 4162 Skrevet 13. April, 2014 Så skal jeg skynde mig at lægge mig ud, så jeg får noget at støtte flasken med :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 13. April, 2014 Da mine bryster er kraftigt på vej syd på. Behøver jeg nok ikke længere bikinien til at holde på flasken... babsen i sig selv vil jeg mene kan holde på en halvanden liters flaske.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lotus Skrevet 13. April, 2014 Så skal det også være en god speciale øl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 13. April, 2014 Da mine bryster er kraftigt på vej syd på. Behøver jeg nok ikke længere bikinien til at holde på flasken... babsen i sig selv vil jeg mene kan holde på en halvanden liters flaske.. hmmmmmmmmmmmm - ærligt at jeg ikke kunne nå at besøge dig i København, stiller gerne op med en flaske til en test Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 13. April, 2014 Jeg synes at der er tale om sammenblanding af skønne ting, der bør holdes adskilt. Øllet må gerne nydes afkølet, mens brysterne gerne må lidt varme .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Du er da også så saglig! Dog! En isterning på brystvorterne kan gøre underværker :) Redigeret 13. April, 2014 af warmgun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2014 Man skal nu heller ikke kimse af en mørk kvinde med en god ballon numse. Her kan der typisk stå en hel kasse. Og så slipper pigen jo også for at rende og fylde op i tide og utide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. April, 2014 Jeg er ikke meget for lunkelt øl. Med de hede piger bliver øllet varmt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg