Hop til indhold

en god ide her til sommer

Featured Replies

Skrevet

2c452345c.jpg

Så skal jeg skynde mig at lægge mig ud, så jeg får noget at støtte flasken med :)

Skrevet

Da mine bryster er kraftigt på vej syd på. Behøver jeg nok ikke længere bikinien til at holde på flasken... babsen i sig selv vil jeg mene kan holde på en halvanden liters flaske..

Skrevet

Så skal det også være en god

speciale øl

Skrevet

Da mine bryster er kraftigt på vej syd på. Behøver jeg nok ikke længere bikinien til at holde på flasken... babsen i sig selv vil jeg mene kan holde på en halvanden liters flaske..

hmmmmmmmmmmmm - ærligt at jeg ikke kunne nå at besøge dig i København, stiller gerne op med en flaske til en test :-P

Skrevet

Jeg synes at der er tale om sammenblanding af skønne ting, der bør holdes adskilt. Øllet må gerne nydes afkølet, mens brysterne gerne må lidt varme ..

Skrevet

Du er da også så saglig!

Dog! En isterning på brystvorterne kan gøre underværker :)

Redigeret af warmgun

Skrevet

Man skal nu heller ikke kimse af en mørk kvinde med en god ballon numse. Her kan der typisk stå en hel kasse. :) Og så slipper pigen jo også for at rende og fylde op i tide og utide

Skrevet

Jeg er ikke meget for lunkelt øl. Med de hede piger bliver øllet varmt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.