Gr8 thai lover 5 Skrevet 1. September https://annoncelight.dk/showad/340972 Selv om jeg i snart 15 år har frekventeret alt alt for mange glædespiger af alle nationaliteter (for det meste dog kun en ad gangen), er det først her til aften, at jeg har følt behov for at oprette en profil her på siden for at kommentere på en pige. Jeg har dog i mange år med stor interesse læst anmeldelserne her på siden, og hvis jeg ved nogle lejligheder har besøgt den omtalte pige, før jeg læser anmeldelsen, er jeg næsten altid enig med anmelderen om, hvorvidt det var en god eller dårlig oplevelse at besøge den pågældende pige. Men som mange også skriver, kommer det også an på kemi. Og det har måske noget at gøre med min oplevelse….? I dag oplevede jeg i hvert fald for første gang, at jeg OVERHOVEDET ikke er enig med de tidligere anmeldelser. For for ca 4-5 uger siden så jeg for første gang annoncen for Daisy i Vejle. Billederne tiltalte mig meget (sødt ansigt og en veldrejet krop, hvor der er lidt at tage ved - især i den øverste etage). Jeg var - bogstaveligt talt - klar til at hoppe på hende - men lige inden jeg ringede for at booke en tid, tjekkede jeg, om der var nogle anmeldelser af hende her på EroGuide. Og det var der. Budskabet var entydigt: Dårlig service og umotiveret - ellers køn - pige, som burde rejse hjem til Thailand og lave noget andet. Denne holdning blev bragt på banen af 2 forskellige brugere. Så jeg afskrev idéen med at besøge hende. Indtil i dag. Her til morgen faldt jeg igen over hendes annonce (der er sket en rokade, så hun nu bor samme sted som Bow). Nye - efter min smag meget tiltalende - billeder - og jeg bemærkede nu, at der i teksten blev nævnt muligheden for anal - en service, som alt for få (efter min mening) Thai-piger tilbyder. Så jeg bookede 1 time med hende. Jeg har besøgt et 3-cifret antal thai-piger, og jeg må sige, at jeg i dag fandt en ny nummer 1. Aldrig har jeg fået så god sex før!! Seriøst! Ikke engang med kærester og koner, og hvad der ellers har været. Alle detaljer fra min time med Daisy vil jeg ikke komme ind på her, men jeg kan sige følgende: Allerede da jeg kiggede hende i øjnene, blev jeg overrasket. Hun har den vildeste øjenfarve, jeg nogensinde har set på en Thai. Herefter bemærkede jeg hendes hår. Det går seriøst til midt på røven. Det er - efter min mening - også smukt. Da jeg havde fået en ok massage (men dette er ikke hendes kernekompetence) i ca 10 minutter, begyndte vi at tungekysse. Derefter gik der kun få sekunder, før min relativ store pik var totalt forsvundet i hendes mund (uden kondom). Derfra blev det kun bedre. Jeg slikkede hende (hvis hun ikke fik orgasme, er hun s….en god skuespiller), hvorefter jeg fik kondom på og både kneppede hende i 1’eren og 2’eren (dog ikke på samme tid ; - )). Efter ret præcis en time sluttede min rejse til paradis, og jeg fik et stort - tunge - kys på vej ud af døren. Selvom jeg netop har oprettet min profil i aften, skyldes det ikke, at jeg er Daisy’s alfons el.lign. Jeg har ingen økonomiske interesser i at skrive denne anmeldelse. Jeg gør det udelukkende af egoistiske grunde: Hvis mange kunder læser anmeldelser her på EroGuide, har Daisy ikke meget at lave (da jeg kun har læst de 2 negative anmeldelser til nu). Og hvis dette fortsætter, bliver hun måske nødsaget til at tage hjem til Thailand. Så min opfordring til jer med-medlemmer på EroGuide: Giv hende en chance. Især hvis I er til storbarmede thaipiger med smukke øjne, som er med på alt (og her mener jeg alt. Jeg fandt i hvert fald ikke på noget, som hun sagde nej til). For jeg skal HELT sikkert besøge hende mange gange mere - så pas godt på hende. Det fortjener hun! OBS: Der er tidligere blevet skrevet, at hun overhovedet ikke kan tale engelsk. Dette kan jeg ikke genkende. Hun forstod alt, hvad jeg sagde og kunne også nemt formulere sig på engelsk. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 2. September Sorry to say. Jeg havde ikke nogen fantastisk oplevelse med hende. Var der sent en aften. Svær at lave aftale med ( læs overholde tiden) Ringe indlevelse og service. Så har i for jer selv. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 47 Skrevet 6. Oktober Det er relativt diskret - ind gennem port til baggård - og du bliver hurtigt lukket ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 47 Skrevet 6. Oktober (edited) jarlo skrev, for 8 minutter siden: Er hun værd at besøge Det ved jeg ikke da jeg endnu ikke har besøgt hende - har besøgt Ammy som er samme sted mange gange, og hun er helt sikkert værd at besøge Redigeret 6. Oktober af Kirneh86 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riget 1 Skrevet 6. Oktober jarlo skrev, for 4 timer siden: Er hun værd at besøge NEJ elendighed sted ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 47 Skrevet 6. Oktober (edited) Riget skrev, for 16 minutter siden: NEJ elendighed sted ! Det var da et usædvanlig konstruktivt svar fra en relativt ny bruger Redigeret 6. Oktober af Kirneh86 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riget 1 Skrevet 6. Oktober Kirneh86 skrev, for 50 minutter siden: Det var da et usædvanlig konstruktivt svar fra en relativt Merci for den subtile forbløffelse – man skulle tro jeg havde smuglæst manualen for konstruktiv konversation…..kan man nu ikke skrive noget som ny bruger ? Min oplevelse efter 2 besøg, og anden gang fordi jeg tænkte “så dårligt” kan det da ikke være igen, men det var det så :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 47 Skrevet 6. Oktober Riget skrev, for 4 minutter siden: Merci for den subtile forbløffelse – man skulle tro jeg havde smuglæst manualen for konstruktiv konversation…..kan man nu ikke skrive noget som ny bruger ? Min oplevelse efter 2 besøg, og anden gang fordi jeg tænkte “så dårligt” kan det da ikke være igen, men det var det så Selv tak - synes blot ikke dit skriv gav en en ide om, om det var stedet eller én af pigerne der var “elendighed” det ved man så stadig ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen1972 17 Skrevet 6. Oktober (edited) Gr8 thai lover skrev, den 1.9.2025 at 23:30: https://annoncelight.dk/showad/340972 Selv om jeg i snart 15 år har frekventeret alt alt for mange glædespiger af alle nationaliteter (for det meste dog kun en ad gangen), er det først her til aften, at jeg har følt behov for at oprette en profil her på siden for at kommentere på en pige. Jeg har dog i mange år med stor interesse læst anmeldelserne her på siden, og hvis jeg ved nogle lejligheder har besøgt den omtalte pige, før jeg læser anmeldelsen, er jeg næsten altid enig med anmelderen om, hvorvidt det var en god eller dårlig oplevelse at besøge den pågældende pige. Men som mange også skriver, kommer det også an på kemi. Og det har måske noget at gøre med min oplevelse….? I dag oplevede jeg i hvert fald for første gang, at jeg OVERHOVEDET ikke er enig med de tidligere anmeldelser. For for ca 4-5 uger siden så jeg for første gang annoncen for Daisy i Vejle. Billederne tiltalte mig meget (sødt ansigt og en veldrejet krop, hvor der er lidt at tage ved - især i den øverste etage). Jeg var - bogstaveligt talt - klar til at hoppe på hende - men lige inden jeg ringede for at booke en tid, tjekkede jeg, om der var nogle anmeldelser af hende her på EroGuide. Og det var der. Budskabet var entydigt: Dårlig service og umotiveret - ellers køn - pige, som burde rejse hjem til Thailand og lave noget andet. Denne holdning blev bragt på banen af 2 forskellige brugere. Så jeg afskrev idéen med at besøge hende. Indtil i dag. Her til morgen faldt jeg igen over hendes annonce (der er sket en rokade, så hun nu bor samme sted som Bow). Nye - efter min smag meget tiltalende - billeder - og jeg bemærkede nu, at der i teksten blev nævnt muligheden for anal - en service, som alt for få (efter min mening) Thai-piger tilbyder. Så jeg bookede 1 time med hende. Jeg har besøgt et 3-cifret antal thai-piger, og jeg må sige, at jeg i dag fandt en ny nummer 1. Aldrig har jeg fået så god sex før!! Seriøst! Ikke engang med kærester og koner, og hvad der ellers har været. Alle detaljer fra min time med Daisy vil jeg ikke komme ind på her, men jeg kan sige følgende: Allerede da jeg kiggede hende i øjnene, blev jeg overrasket. Hun har den vildeste øjenfarve, jeg nogensinde har set på en Thai. Herefter bemærkede jeg hendes hår. Det går seriøst til midt på røven. Det er - efter min mening - også smukt. Da jeg havde fået en ok massage (men dette er ikke hendes kernekompetence) i ca 10 minutter, begyndte vi at tungekysse. Derefter gik der kun få sekunder, før min relativ store pik var totalt forsvundet i hendes mund (uden kondom). Derfra blev det kun bedre. Jeg slikkede hende (hvis hun ikke fik orgasme, er hun s….en god skuespiller), hvorefter jeg fik kondom på og både kneppede hende i 1’eren og 2’eren (dog ikke på samme tid ; - )). Efter ret præcis en time sluttede min rejse til paradis, og jeg fik et stort - tunge - kys på vej ud af døren. Selvom jeg netop har oprettet min profil i aften, skyldes det ikke, at jeg er Daisy’s alfons el.lign. Jeg har ingen økonomiske interesser i at skrive denne anmeldelse. Jeg gør det udelukkende af egoistiske grunde: Hvis mange kunder læser anmeldelser her på EroGuide, har Daisy ikke meget at lave (da jeg kun har læst de 2 negative anmeldelser til nu). Og hvis dette fortsætter, bliver hun måske nødsaget til at tage hjem til Thailand. Så min opfordring til jer med-medlemmer på EroGuide: Giv hende en chance. Især hvis I er til storbarmede thaipiger med smukke øjne, som er med på alt (og her mener jeg alt. Jeg fandt i hvert fald ikke på noget, som hun sagde nej til). For jeg skal HELT sikkert besøge hende mange gange mere - så pas godt på hende. Det fortjener hun! OBS: Der er tidligere blevet skrevet, at hun overhovedet ikke kan tale engelsk. Dette kan jeg ikke genkende. Hun forstod alt, hvad jeg sagde og kunne også nemt formulere sig på engelsk. Hej jeg har ikke besøgt hende før hun kom til samme sted som Bow, men det var en super fræk oplevelse, måske hun har taget ved lære af Bow for jeg oplevede samme dybe kys og indlevelse og fantastiske sex, alt i alt 60 min. Der er værd at køre efter igen. jeg tror tit det også drejer sig om at behandle pigerne med respekt og så får man en meget bedre oplevelse Redigeret 6. Oktober af Tungen1972 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jarlo 3 Skrevet 7. Oktober (edited) Tænker det kan måske have lidt med kemi at gøre også Redigeret 7. Oktober af jarlo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jarlo 3 Skrevet 9. Oktober Hvordan er parkerings mulighederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen1972 17 Skrevet 9. Oktober jarlo skrev, for 15 timer siden: Hvordan er parkerings mulighederne 150m fra parkeringshus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 152 Skrevet 13. Oktober Tænker at ydelsen også har noget med beløbets størrelse at gøre. Jo flere penge, jo bedre ydelse. Det er vel et normalt issue, at hvis man kun betaler 800,- får man ikke det samme som hvis man betaler 1200,- uanset tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 51 Skrevet 13. Oktober Det tror jeg du har fuldstændig ret i. Har dog aldrig betydet meget for mig om det feks. Koster 800 eller 1200 for 30 min. Plejer dog at nappe en time til 1200-1500 så er der god tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DopeyP 0 Skrevet 14. Oktober jarlo skrev, den 10.10.2025 at 07:44: Super tak Fik du besøgt Daisy, og hvis ja, kan hun anbefales? Jeg overvejer stærkt næste gang jeg er i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jarlo 3 Skrevet 15. Oktober Besøgte Ammy og kan kun sige hun er en dejlig kvinde måske jeg besøger begge næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 47 Skrevet 15. Oktober Godt valg - Ammy er virkelig også dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pezDspencer 10 Skrevet 21. Oktober Har efter besøgt Ammy et par håndfuld gange og hun levere bare hver gang. Fantastisk kvinde. Har dog overvejet om jeg skal prøve Daisy næste gang, men tilsyneladende er det enten elendig eller det mest fantastiske man for. Hvad er op og ned på det.... Nogen der har været hos daisy for nylig og kan berette lidt. Bliver jeg skuffet når jeg plejer at besøge Ammy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pezDspencer 10 Skrevet 22. Oktober Bestilte en time hos Daisy i dag, for nu at få klarhed om det er himmel eller helvede Tja, det kedelige svar er faktisk hverken eller. Hun er sgu meget sød og pæn, og levere egentlig ganske fint. Men hun glider også ind på den lange endeløse liste af thai piger jeg har besøgt hvor jeg har fået hvad jeg kom efter, men om en uge er hun glemt. Sky (all time favorit ), Nook, Amy, Coco og Anna/Jenny er piger jeg aldrig glemmer og som jeg har tilbragt fantastiske timer sammen med, Daisy er slet ikke i den liga. Tænk at for godt 1 år siden havde vi Sky, Coco, Nook og Jenny i Vejle på samme tid Det var voldsomt..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 110 Skrevet 25. Oktober pezDspencer skrev, den 22.10.2025 at 11:16: Tænk at for godt 1 år siden havde vi Sky, Coco, Nook og Jenny i Vejle på samme tid Det var voldsomt..... Ja det var tider og jeg savner at der er en som Coco - som var min personlige favorit. Generelt mangler Vejle lidt unge sprøde Thai piger som ved hvordan det frække skal udføres…. Det er sgu lidt trist for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 152 Skrevet 25. Oktober Jeg kan trøste jer med, at udvalget ser ud til at være bedre i Vejle end i Odense for tiden. Overvejer netop selv at tage turen og besøge Daisy og Ammy, måske dem begge på én gang. Det kan godt give lidt konkurrence pigerne imellem, hvem der kan gøre det bedst, og det giver ofte de sidste 10-20 % . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg