DenAndenFredagsbar 41 Skrevet mandag klokken 12:35 (edited) Så er der atter Fredagsbar! Det er nu fast den anden fredag i hver måned og dermed et fast tilbagevendende månedligt arrangement. Næste gang er: FREDAG 12. SEPTEMBER og vi mødes fra kl 17:00 og har stedet til kl. 23:00 Fredagsbar for sexarbejdere og sexkøbere (i bredest mulige forstand) i hjertet af København – med mad, bobler, Blowjob Bingo og en løssluppen stemning uden fordomme. Er du ny, nysgerrig, genganger eller VIP? Så kom og vær med – vi mangler kun få deltagere før vi er fuldt booket! Kvinder deltager gratis – mænd betaler 400 kr. (200 kr. for medlemmer) Diskret, hyggeligt og lige midt i byen. Booking foregår via email – info på hjemmesiden: DenAndenFredagsbar.dk Eva er værtinde, og der kommer (i skrivende stund) yderligere 4 kvinder. Som noget nyt kan alle deltagende Kvinder sælge alene-tid hvis de ønsker det. Har disse Kvinder lyst til at lade jer vide at de kommer, så skriver de det selv her i tråden, og I kan kommunikere med dem direkte hvis I har spørgsmål til priser og ydelser osv. Vi stiller sådan set bare muligheden og lokalet til rådighed. Er du hun og har du lyst til at deltage, enten denne eller en anden gang, så kontakt Eva via email i første omgang. Der er fra september mulighed for VIP medlemskab med flere fordele, men disse VIP-pladser er dog udsolgt for august. Vi glæder os til at se både nye og kendte ansigter! Frække tanker og kærlige kram... og Low-Fives til husbehov fra Eva, Lena, Fredagsbarbarer og -barbarinder Redigeret mandag klokken 13:11 af DenAndenFredagsbar 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1304 Skrevet tirsdag klokken 16:14 Jaaa Kommer kun måske.. Alt efter om kufferten er pakket, da jeg rejser dagen efter.. Men mon ikke jeg kigger forbi et par timer 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 204 Skrevet i går klokken 06:42 Nu må jeg hellere selv se det an - og ikke kun læse med på sidelinjen Så jeg kommer og deltager i hyggen som menig gæst 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 585 Skrevet i går klokken 07:11 Skal spørge fra en ven Er nummer 33 med i pøtten denne gang ? Han fik jo en mindre traumatisk oplevelses sidste gang, da han jo vented på dette nummer i flere omgange Hvis nummeret er med denne gang vil jeg da prøve at overtale ham til at komme endnu en gang, så må vi jo se om han vinder noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 224 Skrevet i går klokken 10:03 Mister12 skrev, for 2 timer siden: Han fik jo en mindre traumatisk oplevelses sidste gang, da han jo vented på dette nummer i flere omgange Ha ha ha ja ok så var det vist heller ikke værre, og jeg kigge forbi igen, og ser om jeg er mere heldig denne gang men bare for en sikkerhedsskyld vælger jeg denne gang en anden plade uden nr 33 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 561 Skrevet i går klokken 15:51 Ser frem til endelig at deltage i fredagsbaren og hilse på @Lina_bbw som jeg endnu ikke har fået gjort og selvfølgelig de andre skønne kvinder. Hvis ingen andre vil, snupper jeg gerne pladen med 33 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1304 Skrevet i går klokken 17:38 Er sikker på at nr 33 er med denne gang 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 561 Skrevet for 2 timer siden kvinde 1966 skrev, for 23 timer siden: Er sikker på at nr 33 er med denne gang Det håber jeg da, hvis jeg for pladen med dette nr. Ved jo der altid er gode præmier at vinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg