Hop til indhold

Recommended Posts

Kjøller skrev, for 51 minutter siden:

hvis der er nogen der mener jeg skal løbe skrigende væk 

Altså, med det frontparti må det være dig selv det er galt med hvis der ikke kommer noget godt ud af det:P, og ellers sender du hende bare øst for Storebælt:D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er sød, snakkesalig og billederne er retvisende. Jeg besøgte dog hende på en anden adresse, og jeg kender ikke stedet i Munkebo.

Tænker ikke at du behøver af løbe skrigende væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kjøller skrev, for 2 timer siden:

Tak for Jeres svar. Jeg valgte dog at tage Patcha i stedet for der holder til samme sted. Jeg kommer med et review når jeg har været der.

Patcha er klasser lækrere end June. Hun hed engang Juni og var nord for Odense på vej mod Otterup. Jeg besøgte hende da alle de “gode” var optaget. Havde booket 15 blow, men efter 3-4 min begyndte hun at sige at hun havde ondt i kæben og at jeg gerne måtte bolle hende i stedet. Endte med selv at klare ærterne og sad i bilen bagefter og tænkte at det var en komplet ligegyldig omgang. Er hun sød? Ja da! Lækker? Nej, det synes jeg bestemt ikke. Billederne er meget flatterende. Kommer jeg igen? Nix, det gør jeg ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte June idag.

https://annoncelight.dk/showad/413245

Jeg havde aftalt det at vi startede med at bade sammen, derefter GFE og resten af tiden lækker massage.

Jeg er meget tilfreds med besøget. June er dejlig at bade med. Man bliver dejlig vasket og skyllet og der er plads til lidt kram og knus mens der foregår. Dejligt.

Sex delen er også fin, man får det man beder om at June er generøs og tager godt imod både det ene og det andet med tilkendegivelse af at det er dejligt og at hun også nyder det. 

Massagen, som jeg havde bedt om bare skulle være lækker, sexet, blid og hyggelig og det var den. June hygger med at synge og nynne med på baggrundsmusikken og det gør hun godt. Det var virkelig afslappende, men også frækt, da berøringerne var der hvor June havde luret jeg godt kunne lide dem.

kommunikation var lige ud af landevejen og billeder og beskrivelser passer “fint nok”. June er erotisk buttet, men det synes jeg er dejligt, når man så også må  nyde det - og det må man.

Jeg kom i lidt god tid og var der til lidt over tiden, så der var fuld valuta for pengene, men det kommer selvfølgelig an på hvor travlt der er og måske også om der er kemi. June er bare sød og meget serviceminded.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...