Hop til indhold
Elevation100

HPV - Vaccine

Recommended Posts

Er der lavet en statistik over hvor udbredt det er blandt prostituerede at blive vaccineret mod HPV?

Man kan jo beskytte sig mod de øvrige kønssygdomme hvis man bruger kondom men når man eksempelvis slikker en kvinde er det vel de færreste der har kondom på tungen eller bruger slikkelapper.

Er dette overhovedet noget som I andre mænd herinde skænker en tanke?

Må sige at jeg selv overvejer at blive vaccineret mod HPV. Hvor står I andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er også blevet vaccineret hos egen læge mod HPV. 

Det koster ca 4000 kr for de tre doser man skal have over en 6 måneders periode.

Vaccinen er ufuldstændig indtil alle stik / doser er givet. 

Jeg havde ingen bivirkninger af vaccinen. 

Redigeret af Alfa72

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er vaccineret mod hpv (og også hepatitis B). Eneste ulempe er imho prisen.

Btw beskyttelsen starter allerede nogle uger efter første stik, men er først høj efter andet stik.

Idag kan man iøvrigt også blive vaccineret på mange apoteker, hvilket gør det ret nemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke vaccineret, men, jeg har en vis immunitet for HPV, da jeg blev smittet med det for nogle år tilbage. Jeg har ingen kønsvorter, blev heller ikke syg og kan ikke smitte nogen med det længere. Smitten skete ikke igennem en GP. 

Jeg overvejer dog selv kraftigt at blive vaccineret imod HPV, da en simpel Google søgning fortæller min indre hypokonder, at det nok vil være smart, nu hvor der mere end 200 slags af HPV-infektioner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...