Hop til indhold

HPV - Vaccine

Featured Replies

Skrevet

Er der lavet en statistik over hvor udbredt det er blandt prostituerede at blive vaccineret mod HPV?

Man kan jo beskytte sig mod de øvrige kønssygdomme hvis man bruger kondom men når man eksempelvis slikker en kvinde er det vel de færreste der har kondom på tungen eller bruger slikkelapper.

Er dette overhovedet noget som I andre mænd herinde skænker en tanke?

Må sige at jeg selv overvejer at blive vaccineret mod HPV. Hvor står I andre?

Skrevet

Er vaccineret for flere år siden.

Skrevet

Er også blevet vaccineret hos egen læge mod HPV. 

Det koster ca 4000 kr for de tre doser man skal have over en 6 måneders periode.

Vaccinen er ufuldstændig indtil alle stik / doser er givet. 

Jeg havde ingen bivirkninger af vaccinen. 

Redigeret af Alfa72

Skrevet

Er  blevet  HPV vaccineret for flere år siden. Ingen  bivirkninger. 

Kan  kun anbefales  at  investere i.

Skrevet

Jeg er vaccineret mod hpv (og også hepatitis B). Eneste ulempe er imho prisen.

Btw beskyttelsen starter allerede nogle uger efter første stik, men er først høj efter andet stik.

Idag kan man iøvrigt også blive vaccineret på mange apoteker, hvilket gør det ret nemt.

Skrevet

Jeg er ikke vaccineret, men, jeg har en vis immunitet for HPV, da jeg blev smittet med det for nogle år tilbage. Jeg har ingen kønsvorter, blev heller ikke syg og kan ikke smitte nogen med det længere. Smitten skete ikke igennem en GP. 

Jeg overvejer dog selv kraftigt at blive vaccineret imod HPV, da en simpel Google søgning fortæller min indre hypokonder, at det nok vil være smart, nu hvor der mere end 200 slags af HPV-infektioner. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.