Hop til indhold
BareMig&OsTo

Anbefaling

Recommended Posts

Hey

Jeg er en fyr der lige er rundet i 50, har tit en overnatning i Kbh alene "ofte tivoli hotel" ret kedeligt at ligge derinde en helt aften/nat alene.

Derfor har jeg efterhånden søgt en del piger der vil være klar på sådan en hygge aften/nat derinde når jeg er der, men synes sgu ikke rigtig har fundet nogen der rigtig gider det oprigtigt, dem der har været igennem er sådan noget robothygge, det gider jeg ikke rigtig mere at betale for.

Så er der nogen herinde der kan anbefale nogen søde piger/damer "30-35 år+ tænker jeg" yngre vil også være ok hvis de selvfølgelig er klar til en på 50år. Det skal være en pige/dame der virkelig nyder det hun laver og er oprigtig glad for god hygge sex sådan en hel aften/nat ikke man skal bolle non stop hele natten.

Så kom med nogen gode anbefalinger hvis I har, eller hvis der selv er en pige/dame herinde der mener er klar så skriv endelig.

Håber jeg høre fra jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...