Hop til indhold
Vejuco99

Ejstrupholm - Annamaria669 - Hold jer væk

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/381120

Hej

Jeg har i dag besøgt hende i annoncen, og jeg må desværre sige at det var den værste oplevelse jeg har haft med en trans. Jeg har efterhånden besøgt en god del af dem, og det har somregel været en god oplevelse.

Vi aftaler hvad der skal ske over sms samt prisen. Jeg dukker op efter 2 timers køretur, og bliver ledt ind i et værelse med en seng. Hun får pengene overført via revolut, hvor hun så forlader værelset i 30 sekunder og kalder så på mig fra et andet værelse men beder mig blive ude af værelset. Hendes veninde (Hun var ikke alene, som står specifikt i annoncen) skulle lige ud af værelset. Vi aftalte at jeg skulle have et bad før og efter, men jeg fik ingen af delene.

Jeg fik lov at give hende et blow, men da det kom til at hun skulle være aktiv, ville hun have 500 kr ekstra. Imens jeg fik pengene overført til hende på revolut, aftalte vi at det skulle være BB som først aftalt via sms. Det var hun med på, men da pengene havde ramt hendes konto, ville hun ikke det alligevel og krævede derefter 3000 kr ekstra for det. Jeg brokkede mig, og endte med blot at få de 500 ekstra tilbage også forlade stedet. (Imens jeg gav hende et blow, rykkede hun blot helt vildt og voldsomt i min pik, uden noget hensyn, decideret ubehageligt).

Jeg vil skyde på der er en familie i huset, da der gik voksne personer ude i baghaven som hun vinkede til og havde vinduet åbent ud til i det første værelse.

Spar jeres tid og penge. 

Redigeret af Vejuco99
Titel redigering

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...