MrNiceguy86 2 Skrevet 31. August (edited) ADVARSEL!! https://annoncelight.dk/showad/408249 Gormsgade XXX i Esbjerg dette grænser til svindel!! betalte 1100,- for 30 min. Incl bj uden. Hun starter med at bruge 30 vådservietter til at vaske lillemanden.( var nyvasket hjemmefra) derefter 5-10 sek. blow, lyver ikke. Så kunne hun krydse den af! Mere ville hun ikke!! Hun vil ville ikke tage blusen af! Kun doggy siger hun. Efter 1-2min siger hun “enough” (var meget blid og måtte ikke få andet end spidsen ind! (Er ikke stor) efter sammenlagt 5min forlod jeg stedet!! Dette er svindel!!! lige så snart hun får pengene vil hun bare have en ude igen! kan man forlange at få nogle af penge igen i sådan en situation? Hvis man anmelder det får pigen jo altid ret HOLD JER VÆK! Redigeret tirsdag klokken 01:56 af Stapler 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet 31. August Føj da - jamen det ER da helt sikkert svindel Sikke da en grim og ubehagelig oplevelse Hun ville ikke tage blusen af - WHAT THE FUCK!!! Jeg ville sateme blive gal - og ja hvad fanden gør man i den situation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 659 Skrevet 31. August Læs om hende under anmeldelse- der er så mange der hat haft dårlige oplevelser med hende 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 45 Skrevet 31. August Jeg du skulle lige have lavet check her inden - så havde nok undgået at lave en aftale med hende - sket er sket tror ikke der kommer noget ud af det - du er åbenbart den eneste der blev taget i R 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 50 Skrevet mandag klokken 07:45 https://www.eroguide.dk/forum/topic/202879-meget-uoplagt-pige-i-støvring-hold-jer-væk/ Som @Nydgerrig skriver, ville det være en god ide at have kigget her først. Desværre er der ikke meget at gøre nu for dig andet end sure lærepenge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2223 Skrevet tirsdag klokken 01:56 MrNiceguy86 skrev, den 31.8.2025 at 18:32: Gormsgade XXX i Esbjerg 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg