Hop til indhold
Bbullersen

FKK Magnum

Recommended Posts

Rejse fik nævnt NRW tur og Magnum som en prioritet. Det blev jeg jo temmelig nysgerrig på og fandt noget beskrivelser af den på ISG samt deres website på tysk.

 

Nille er allerede på ISG tråden, så det er jo nok ham der skal komme med mest information :)

 

Størrelse? Der skrives om 100 piger, det lyder af meget synes jeg.

Mulighed for udeområde?

Sammenligning med Golden Time og evt. i forhold til et par af Hesse klubberne.

 

Alt det andet jeg har glemt, ja tak :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var der på "næsten"åbningsdagen - og beskrev den faktisk herinde for et par år siden ... kæmpe stort (sammenbygning af 3 klubber) - og flot indrettet (men knap så overskueligt)... til gengæld var pigerne (dengang) laaangt under GT.. meget langt faktisk. Men Nille har jo nok et mere opdateret billede af stedet end jeg

 

Den er en terasse -men slet ikek udeområder på niveau med Oase/World eller GT

 

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg citerer  mig selv fra en anden tråd

 

"Magnum er en opadstigende stjerne i NRW.

GT er en lille smule nedadgående, fordi pigerne er flyttet over til Magnum, pigerne flytter og kunderne flytter med eller også er det omvendt  :D

 

FKK Shark i Hessen er også opadstigende. Mens Oase er lidt nedadgående, World er ret stabilt fordi pigerne veksler mellem den og søsterklubben Mainhattan, det giver god synergi effekt."

 

Magnum har ingen udendørsområde, men en stor overdækket terrasse med kunstgræs.

 

Magnum er ikke en dagklub, der kommer først gang i den efter kl 18 omkring kl 22 kan der være ventetid til rummene, Derefter er pigerne optaget, så har man ikke booked en pige så der det ret kedeligt.

50-70 piger er mere realistisk der kan være 100 til specielle events men det er nok i løbet af dagen jeg har aldrig oplevet 100 piger på en gang.

 

Arealmæssigt er det stor (3000 M² indendørs) fordi de tæller den store terrasse med, klubben består af 3 gamle klubber som er slået sammen i samme bygning, der er en lang gang som forbinder det hele. Det er lidt en labyrint hvis man kommer som newbie,

 

Hessen klubberne er væsenlig større og har mere stil.

 

Maden hos Magnum er over gennemsnittet med a la carte menu, man har 20€ at spise for, derefter skal man selv betale resten.

Baromådet  er nok ca. dobbelt så stor som Hamony, men mindre ende Artemis. Som på Atmos er pigerne spredt ud i forskellige områder i klubben, så man skal rund og gå på skattejagt, det er derfor vanskelig at vurdere hvor mange piger der er i klubben.

 

Som sagt det er ikke en dag klub, jeg plejer at kommer kl 18 og blive til lukketid.

Magnum er en klub i fremgang, så jeg følger udviklingen tæt, klubben er absolut værd at besøge. Klubben kan være ret proppet fre-lør aften, jeg håber ikke klubben drukner i egen succes på sigt.... Klientellet er blandet med en del etnisk tyrkere, de kan godt have beslag på pigerne i mange timer (de sidder bare og drikker og snakker, ikke så meget knald, det var min observation).

Så det er ikke sikker man kan få lov til at booke den pige man ønsker hvis hun ikke er ledig :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

. , . . .

World er ret stabilt fordi pigerne veksler mellem den og søsterklubben Mainhattan, det giver god synergi effekt."

. . . . .

 

Tack för informativt besked, som vanligt, Nille.

Undskyld hvis jag avspårar tråden men  för några år sedan gick det vilt till på World på fredags- och lördagskvällarna. Pigerne hade stor show vid stripper-poler mm.

 

Är det stadig så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak!

 

@Heine: Jeg synes ikke jeg kunne finde din anmeldelse?

@Nille: Jeg tror sgu' ikke jeg blev klogere :/

 

Tænker lidt at GT, Magnum og Samya ville være topprioritet i NRW ved et besøg i maj...

 

Dele? Nej, det er min Magnum.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för informativt besked, som vanligt, Nille.

Undskyld hvis jag avspårar tråden men  för några år sedan gick det vilt till på World på fredags- och lördagskvällarna. Pigerne hade stor show vid stripper-poler mm.

 

Är det stadig så?

 

Ja der er stadig party stemning samt stripper/poledance om aften i weekendene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

@Nille: Jeg tror sgu' ikke jeg blev klogere :/

 

Tænker lidt at GT, Magnum og Samya ville være topprioritet i NRW ved et besøg i maj...

 

Dele? Nej, det er min Magnum.

 

BB

 

hvad er dit konkret spørgsmål ?

 

de 3 nævnte klubber er alle gode, du kunne tage Aca med evt. LR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er svært at vælge mit næste FKK mål.

Som du ved hældte jeg mest til Artemis og Berlin i det hele taget. Mest fordi det kender jeg, jeg ved hvad det er jeg ahr af muligheder.

Nu er jeg mere til NRW igen, deraf forespørgslerne.

 

Budgettet er ikke ubegrænset så vil ikke på FKK mere end 2 dage, så det skal helst være de rigtige steder med bedste muligheder.

 

Det er ikke nemt at komme med anbefalinger ud fra det, men jeg har lidt planer, så må vi tage den derfra.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er svært at vælge mit næste FKK mål.

Som du ved hældte jeg mest til Artemis og Berlin i det hele taget. Mest fordi det kender jeg, jeg ved hvad det er jeg ahr af muligheder.

Nu er jeg mere til NRW igen, deraf forespørgslerne.

 

Budgettet er ikke ubegrænset så vil ikke på FKK mere end 2 dage, så det skal helst være de rigtige steder med bedste muligheder.

 

Det er ikke nemt at komme med anbefalinger ud fra det, men jeg har lidt planer, så må vi tage den derfra.

 

BB

 

Vi kunne tage sammen til NRW i sidst i maj, hvis det har interesse, jeg garanterer for at det bliver godt :D

Du bør have en bil ellers er det ret stressende at komme rundt til klubberne, Samya er tæt på off. trans. de andre er ligger mere besværligt.

 

Artemis kender du allerede og ved hvad det er, men NRW er ukendt for dig ikke ?,

 

Alt efter hvilken dage du er dernede ville jeg prioritere klubberne derefter.

 

Men du går ikke galt i byen med GT, ACA, Samya og Magnum (efter kl. 18)

 

Men forvent ikke de er som Artemis, det er i den anden boldgade og anden atmosfære, klubberne er mindre, men pigerne generelt sødere mindre aggressive (no approach reglen), du skal tage kontakt og snakke med pigerne, hvis du ikke gør det, er der ingen cigar. Piger kan virke lidt kolde når de keder sig, men liver som reglen op når du tage kontakt og snakker med dem. 

 

Som sagt gamet er alderledes i NRW ifh til Artemis, hvor du nærmeste bliver overfaldet af piger når du træder ind :D

i NRW vimser piger rundt i lingeri eller bikinier, det er også en væsentlig forskel.

 

2 dage til NRW er for lidt, hvis du kun har 2 dage er Berlin bedre og nemmere.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er på et budget, godt kan lide mange sessioner af max ½ time, så er Acapulco god at tage med i overvejelserne fordi det kun er 40€ /halve time og omkring 40€ i indgang. Mange af pigerne kan levere den samme service som på de andre klubber selvom prisen er lavere.

 

Både Acapulco og GT kræver dog i praksis at man har lejet bil for at nå dem. 

 

Har du bil?

 

Ellers er det muligt at bruget offentlig transport til at nå LivingRoom, Samya og Dolce Vita.  Deres transportsystem er dog rimeligt svært at sætte sig ind i fordi det er så pokkers stort - det svarer vel til hele Skandinaviens togsystemer, som var de vokset sammen til 1 - indbyggertallet passer i hvert fald nogenlunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak igen.

 

@Nille: Ja, det er jo dit tilbud og Rejses oplæg til plan der trækker i NRW retningen. Du misforstår omkring kun 2 dage, jeg vil være afsted flere dage, men vil kun på FKK 2 af dagene for ligesom at få budgettet til at hænge sammen :)

Jeg har i øvrigt været på GT og LR én gang for nogle år siden.

@Frej: Det er ikke så meget om det er 40 eller 50 euro. Det er mere om det er 400 euro x 2 dage eller 3 eller 4 dage :)

 

Har overvejet at leje en bil dernede, ja sågar tænkt på at futte derned i den lille Skoda... beslutninger, beslutninger :)

 

BB

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak igen.

 

@Nille: Ja, det er jo dit tilbud og Rejses oplæg til plan der trækker i NRW retningen. Du misforstår omkring kun 2 dage, jeg vil være afsted flere dage, men vil kun på FKK 2 af dagene for ligesom at få budgettet til at hænge sammen :)

Jeg har i øvrigt været på GT og LR én gang for nogle år siden.

 

Har overvejet at leje en bil dernede, ja sågar tænkt på at futte derned i den lille Skoda... beslutninger, beslutninger :)

 

BB

 

Jamen så skal du besøge Samya og Magnum på de 2 FKK-dage

 

Det er de to klubber du kan komme nemmest til med off. trans.

Det kan ikke betale sig at køre alene fra Sjælland, tid vs bro-benzin-færge-penge

 

Jeg forslår du flyver til Køln og besøger Samya evt. Club Mondial (nedenfor) , derefter Magnum og flyver hjem via Dus.

Det ville jeg gøre hvis jeg var dig :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ikke at det er nær så nøjagtigt og iformativt som Nilles (og fra marts 2012) - men her er det: 

 

Lørdag skulle så stå i Magnums tegn - http://fkk-magnum.de men det var klart en skuffelse - fysisk er klubben rigtig rigtig flot, og kæmpestor - 3000 kvm - men pigerne er slet slet ikke samme standard. Man ender dog med at gøre sin pligt ...  :)

Valgte til start en høj lys pige - myndeslank - som grundlæggende er min foretrukne type - selv om jeg kom vidt omkting på denne tur

fakta: Gabriella 29 blond 1,80 62 kilo fra Litauen var en god oplevelse - men ikke en gentagelserisiko, fint blow og lange ben er ikke altid nok.’

Alaxandra 25 årig brunette med fint (skandinavisk hår) og lys hud (selv om hun var Rumânerin) ingeniør der lige var debuteret i Tyskland - talte fint engelsk (havde haft det som bifag) - god sex. meget glad for en finger bagi - en enkelt sprøjteorgasme. Gentagelses mulighed bestemt.

fakta: Alexandra- 24 år, 1,61 45 kilo rumænsk, tungekys, ikke pæne tænder, franske uden begge veje , almindelig sex med. 50% GFE

Julia, mørkhåret bikinipige på 29 også rumæner, mødt storbarmet naturlig lidt tung d-skål - også god sex - men ,,, hmmm ... på GT havde jeg ikke valgt nogen af de 3 piger. Ikke at de var uattraktive - men niveauet er simpelthen ikke det samme. lille plus til Julia for at hun kom (hvilket åbenbart ikke sker så tit) - og som medførte en mindre skideballe til mig - fordi nu kunne hun ikke arbejde mere... den slags tager man jo med  :)

fakta: Julia- 28 år, 1,67 55 kilo rumænsk, tungekys, fransk uden begge veje , almindelig sex med. normal standard betjening -

De tre jeg valgte at bruge tid med var de klart pæneste på klubben - men stadigvæk langt under den standard der er de andre steder. Pigerne fortalte - uafhængigt af hinanden at der var meget få gæster lørdag - fordi der var boksekamp i Düsseldorf med Kliscko - og at der nomalt var cirka 70 piger på en lørdag. 

NRWpigernes priser er 50 euro for første halve time derefter 25 euro for de næste, græsk 50 + CIM 50? . Hessen pigerne 50/50 - og 100 tillæg for græsk CIM 50+

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Heine

 

Ja Nille mener jo den er ved at nå GT højde, det er jo unægteligt en udvikling på små 2 år. Der er garanteret også lagt nogle penge i det, så det må være det endelige mål at få en topklub.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

det vil da være helt fint hvos det er sådan - for det er NOGET lettere at komme til Magnum end til GT.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forventer at være i Køln omkring 20-25. maj og planlægger at besøge Samya og Magnum.

Muuuuuhuuuligvis krydret med Livingroom eller Golden Time. Vi får se hvad tiden bringer :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik tid til at besøge Magnum en enkelt gang i påsken

 

Indgang 60 €

 

Fysisk er den meget stor indendørs, med en noget rodet grundplan grundet at det er en sammenlægning af flere tidligere klubber. Den er spredt over 3 etager - 3. til 5. sal.   På 3. sal findes de fleste folk og faciliteter - dermed er den hovedområdet. 4. sal har kun bollerum, og 5 sal (+ lidt af 6.) har lidt sauna - åben terasse og en ekstra bar.  Der er ikke nogen have - kun den (lille) terassen på 5. sal. Baderummenes placering er noget rod.

 

Der er masser af bollerum, så mit gæt er at der aldrig bliver ventetid på et rum. Man kan også sagtens finde nogen sofaer og tage en lur på, hvis man vil det.

 

Maden er god og udover den buffet, som findes og næsten i sig selv kan måle sig med andre klubber får man en mad og drikkekupon på 20€, og der er en lille minirestaurant hvor man kan bestille mad a la carte.. En hovedret med en steak koster 12€, så de 20 € rækker langt - jeg fik ikke brugt dem i hvert fald. Lige for tiden havde de nogen reklamer kørende med at hvis man kom til klubben før kl 13 ville man få en ekstra gratis t-bone steak - udover de 20€ mad. 

 

Men klubben er lidt halvtom i dagtimerne - de fleste piger og gæster kommer først ud på aftenen. Der er først rigtigt gang i klubben efter kl. 22.

 

Jeg kom tidligt på dagen (kl 1330), og der var ikke mange af pigerne, som jeg tændte på på det tidspunkt - måske reelt kun 2. Men den ene af dem var Dani fra Bulgarien og jeg havde en fortrinlig GFE time sammen med hende, hvor kun også fik orgasme. Hun er relativt tynd og ikke så høj, har en perfekt formet bagdel, ansigtet er ok pænt, men model bliver hun aldrig - hun har en evne til at udgive en speciel kærlig atmosfære omkring sig og det er hendes helt specielle force. En time koster forøvrigt 80 eur på Magnum (Dani gav jeg 100). Kan bestemt anbefales. (½ time koster 50€)

 

Jeg tog senere hen 2 andre piger (separate sessioner).  Alicia fra Rumænien og Clara fra Ungarn - de var begge 2 so so, og ikke noget særligt - relativt standard sessioner.

Jeg gik 23.30.

 

 

Men hensyn til lineup af piger vil jeg (primært ud fra rent udseende) sige, at det minder lidt om Acapulco - især pga de mange unge rumænske piger. Dog vil jeg mene at Magnum er lige en knivspids under Acapulco både med hensyn til kvalitet og kvantitet af de flotteste piger. Så går man efter at nå en del forskellige "optik"-knald får man klart bedre value for money på Acapulco eftersom at ACA er billigere både på indgang (40€ vs 60€) og på ½ time prisen (40€ vs 50€), og der er flere piger at vælge imellem.

 

Maden er dog klart bedre på Magnum pga. a la carte muligheden - nok faktisk den bedste mad i nogen NRW klub. Dog er maden på Goldentime og Livingroom næsten i samme klasse, og der kan man i princippet få lige så meget man vil med kortere ventetid fordi udvalget er begrænset til 2-3 retter ad gangen.

 

 

Summa Sumarum:

Magnums største force er at den ligger tættere på Düsseldorf end de andre store klubber, og så maden.

På de andre parametre såsom pige lineup og pris, er der hele tiden et lidt bedre alternativ.

Magnum er dog bestemt ikke nogen dårlig klub, og det er da en mulighed at den i fremtiden overhaler nogen af de andre klubber på mere end bare maden.

 

 

 

P.S.: Der er ikke noget med "no approach policy" på Magnum - pigerne har fri jagt!

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

En lille rettelse, alt efter tidspunktet du kommer på koster ACAPULCO kun 30 euro i entre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Frej.

 

Jeg kan forstå på ISG at de fleste klubber i NRW var ramt på lineup i påsken.

Jeg tror stadig på planen, men ellers er tiden nok også til at begrænse tabene og køre videre :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille rettelse, alt efter tidspunktet du kommer på koster ACAPULCO kun 30 euro i entre

 

P.t. skal man ankomme før kl. 13 for at komme ind til 30€. Men man skal også gå før kl. 18. Bliver man til efter kl. 18 bliver man opkrævet 10€ ekstra når man går. Prøvede det selv.

 

 

Tak Frej.

 

Jeg kan forstå på ISG at de fleste klubber i NRW var ramt på lineup i påsken.

Jeg tror stadig på planen, men ellers er tiden nok også til at begrænse tabene og køre videre :)

 

BB

 

Jeg var også på Aca og GT i påsken, så det var en fair relativ sammenligning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

P.t. skal man ankomme før kl. 13 for at komme ind til 30€. Men man skal også gå før kl. 18. Bliver man til efter kl. 18 bliver man opkrævet 10€ ekstra når man går. Prøvede det selv.

Jeg var også på Aca og GT i påsken, så det var en fair relativ sammenligning.

Ok må være noget der er ændret. De gange jeg har været der, kostede det 30 i entre hvis du ankom før 13, og du skulle ikke betale mere fordi du blev ud på natten.

Men det andet er nu også mere logisk.pånær hvis de satser på at få gang i klubben før på dagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg var også på Aca og GT i påsken, så det var en fair relativ sammenligning.

 

Altså!!

 

:)

 

Satser sgu' stadig på at checke Magnum ud, kan jo være jeg kommer på en af de gode dage.

Nille mener jo at GT er på vej ned og Magnum på vej op, så det er svært at skulle vælge når du siger at GT stadig holder hele vejen :)

 

Alt andet lige er jeg sikker på at jeg skal få sjov dernede!

 

BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså!!

 

:)

 

Satser sgu' stadig på at checke Magnum ud, kan jo være jeg kommer på en af de gode dage.

Nille mener jo at GT er på vej ned og Magnum på vej op, så det er svært at skulle vælge når du siger at GT stadig holder hele vejen :)

 

Alt andet lige er jeg sikker på at jeg skal få sjov dernede!

 

BB

 

 

GT er stadig en kongeklub, dog har de lavet en ny regel om at begrænse et max antal rumænske piger. GT har en klar fordel med deres have, på en god solskinsdag er GT bare sagen.

 

Så der er piger som søger væk fra GT til Magnum.

Magnum er en klar nat-klub dvs. tingene sker først efter kl. 22... men det kan variere fra dag til dag.

 

BB, hvis du har tid kan du prøve begge klubber :D

 

Mht. ACA, om entreen er 30€ eller 40€ er vel hip som hap, det er småpenge i det store FKK-budget, entreen koster faktisk 50€ ved events.

 

Set i perspektivet at indgangen til tivoli Artemis koster 80€ (608kr) er 30,40,50€ stadig discountpriser :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...