MSO 3 Skrevet 31. August (edited) Hej Jeg er i kontakt med en flot CD/trans hvor vi har haft flere gode møder. Fantasierne har udviklet sig til at hun lånes ud til et par mænd - gerne ældre. Har ikke prøvet at arrangere det før, så håber der er nogen som vil give et råd eller to. Måske der er nogen som vil deltage. Vi er på Vestfyn og mobile ca. en time fra Middelfart. Tøsen er ganske storbarmet og glat, jeg deltager diskret eller slet ikke. Redigeret 31. August af MSO Tilføjelse af info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maks69 0 Skrevet 31. August Er en voksen mand.vil gerne møde tøsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leboss950 2 Skrevet 31. August Kunne godt være interesseret skriv pm for yderlige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coach 6 Skrevet 1. September Jeg kunne bestemt også være interesseret, er 50 år. Skriv gerne pm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MSO 3 Skrevet mandag klokken 14:08 (edited) Der har været en del spørgsmål vedr. tøsen så her er info: Tøsen/cross dresser er 36år og med ret store silikonebryster, strømper g streng små laksko og pink kort kjole. Hertil mulighed for lange negle og læbestift. Hun bærer maske og kan have paryk på. Tøsen er helt glat på sit formidable bagparti Tøsen er kun passiv ved anal og er ret villig når hun først er tændt. Der må gerne være 2-3 aktive på en gang. jeg er en frisk mand i 60 erne og lidt godt i stand:-) så vi leder ikke efter supermodeller:-) til sidst så er der intet med betaling - frække oplevelser og penge skal ikke blandes sammen Redigeret mandag klokken 14:12 af MSO Tilføjelse af info 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 256 Skrevet tirsdag klokken 09:13 Jeg er også frisk hvis det er send mig gerne en pb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydmand 2 Skrevet tirsdag klokken 13:46 Jeg er 52, skriv en pb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 61 Skrevet fredag klokken 17:16 Lyder spændende, er godt nok fra Kbh, men kan køre, hvis tidspunktet passer. Send pb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg