Hop til indhold
Jakoblaursen

Værelse (el lign) til enkeltmøder?

Recommended Posts

Hej har prøvet at lede, jeg er sikker på der er tråde om det, men har ikke loge kunnet finde en: hvad er et godt forslag til steder at mødes til enkelt møder?

Jeg har kontakt med en fræk pige der er ved at starte op men ikke har stedet endnu - så hvor kan man lige improvisere et møde?

Hun er åben for solarie, kan det fungere? Tænker der vel der andre solariebrugere - hvis man nu larmer og stønner lidt (meget)? Og er det ikke svært at knalde ordentligt i et solarie? :)

Hun er fra vestegenen, så noget lidt derudaf ville være optimalt:)

Andre gode forslag? Ikke for dyrt, jo.. ellers kan man jo bare leje et luksushotelværelse:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan leje et lokale hos Pussy Galores.  Der er ingen krav om at du dyrke sex med en af klinikkens piger, så her kan du 

mødes med din  frække pige

taget fra deres hjemmeside

Lej lokaler hos os: Ønsker du at leje lokaler privat og diskret? På Pussy Galores har du mulighed for at leje vores værelser, lige når det passer dig. Priserne varier og afhænger af om du ønsker at leje et rum eller flere, samt hvor længe. Er der tale om et enkelt rum kan dette lejes med kort varsel ved at ringe på 70210026 og bestille værelset. Priser for leje af et enkelt rum koster fra kr. 400,- og variere efter hvor længe du ønsker at benytte dig af dette. Ønsker du længere tid, er du velkommen til at kontakte os via mail for en fordelagtig aftale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Du kan leje et lokale hos Pussy Galores.  Der er ingen krav om at du dyrke sex med en af klinikkens piger, så her kan du 

mødes med din  frække pige

taget fra deres hjemmeside

Lej lokaler hos os: Ønsker du at leje lokaler privat og diskret? På Pussy Galores har du mulighed for at leje vores værelser, lige når det passer dig. Priserne varier og afhænger af om du ønsker at leje et rum eller flere, samt hvor længe. Er der tale om et enkelt rum kan dette lejes med kort varsel ved at ringe på 70210026 og bestille værelset. Priser for leje af et enkelt rum koster fra kr. 400,- og variere efter hvor længe du ønsker at benytte dig af dette. Ønsker du længere tid, er du velkommen til at kontakte os via mail for en fordelagtig aftale. 

Jeg har da fået at vide, man ikke kan leje lokale hos Pussy galores med mindre pigen er tilknyttet dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingo skrev, for 15 timer siden:

Jeg har da fået at vide, man ikke kan leje lokale hos Pussy galores med mindre pigen er tilknyttet dem

Jeg har før lejet et lokale.  Jeg fortalte at Pigen ikke var tilknyttet Purssy Galores.  Det var ikke noget problem

Det kan da ikke udelukkes at de har ændret på reglerne.   Hvis det var mig, ville jeg bare ringe og spørge om man kan eller ikke kan

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingo skrev, 1 time siden:

Ja det gjorde jeg også, den ene gang var det ok, næste gang ikke og sidste gang var det ok

Så en gang imellem er det ok :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...