Statler 304 Skrevet 30. August Hej, nogen der har oplevet udfordringer Mht. Login på EG? Sidder og nipper til en kold øl i Spanien, og bliver råt og koldt rejected af Cloudflare når Jeg brugere hotellets net. Men hvis jeg bruger min mobiludbyders net så er der intet problem! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1896 Skrevet 30. August Jeg mener der er sat en blokering på for udenlandske ip adresser for at undgå for meget spam. Din mobiludbyder tæller som en dansk ip-adresse, da den er hjemme ved dit selskab og vende før den rammer eroguide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 809 Skrevet 30. August Statler skrev, for 2 timer siden: Hej, nogen der har oplevet udfordringer Mht. Login på EG? Sidder og nipper til en kold øl i Spanien, og bliver råt og koldt rejected af Cloudflare når Jeg brugere hotellets net. Men hvis jeg bruger min mobiludbyders net så er der intet problem! Jeg oplevede det samme i Thailand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rouge 53 Skrevet 30. August It is exactly as @Elprebsi describes it. You can’t log on Eroguide unless you are on a “Danish” connection, so if your outside the country and want to use the hotel WIFI, you would have to use a VPN that tells Euroguides sever that you are attempting log on from within the country. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 31. August Rouge skrev, for 7 timer siden: It is exactly as @Elprebsi describes it. You can’t log on Eroguide unless you are on a “Danish” connection, so if your outside the country and want to use the hotel WIFI, you would have to use a VPN that tells Euroguides sever that you are attempting log on from within the country. Not even with a Danish VPN I am allowed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg