Hop til indhold
Statler

Problemer med EG login

Recommended Posts

Hej, nogen der har oplevet udfordringer Mht. Login på EG? Sidder og nipper til en kold øl i Spanien, og bliver råt og koldt rejected af Cloudflare når Jeg brugere hotellets net. Men hvis jeg bruger min mobiludbyders net så er der intet problem! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener der er sat en blokering på for udenlandske ip adresser for at undgå for meget spam. Din mobiludbyder tæller som en dansk ip-adresse, da den er hjemme ved dit selskab og vende før den rammer eroguide. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 2 timer siden:

Hej, nogen der har oplevet udfordringer Mht. Login på EG? Sidder og nipper til en kold øl i Spanien, og bliver råt og koldt rejected af Cloudflare når Jeg brugere hotellets net. Men hvis jeg bruger min mobiludbyders net så er der intet problem! 

Jeg oplevede det samme i Thailand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

It is exactly as @Elprebsi describes it. You can’t log on Eroguide unless you are on a “Danish” connection, so if your outside the country and want to use the hotel WIFI, you would have to use a VPN that tells Euroguides sever that you are attempting log on from within the country.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rouge skrev, for 7 timer siden:

It is exactly as @Elprebsi describes it. You can’t log on Eroguide unless you are on a “Danish” connection, so if your outside the country and want to use the hotel WIFI, you would have to use a VPN that tells Euroguides sever that you are attempting log on from within the country.

Not even with a Danish VPN I am allowed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...