Hommage 49 Skrevet 13. April, 2014 Har nogen prøvet hende her http://side6.dk/resultatside/?q=varmemarcella Kan ikke rigtigt finde nogen anmeldelse nogen steder........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Har nogen prøvet hende her http://side6.dk/resultatside/?q=varmemarcella Kan ikke rigtigt finde nogen anmeldelse nogen steder........ Jeg besøgte hende for ca. 2,5 år siden, da hun havde en kælder i Willemoesgade. Jeg skrev om hende på Gimel eller Hedomax, og herinde har jeg nævnt hende - og som en af mine værste oplevelser. indlæg 3 Redigeret 13. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 13. April, 2014 Tak for det Borende X...... Hun er slettet af listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jimbo666 9 Skrevet 20. August, 2014 mærkeligt som man kan få forskellige oplevelser med den samme pige. jeg besøgte Marcela i forgårs og fik god behandling. hun var ikke helt så aktiv, men gav sig god tid, suttede pik længe og ret dejligt og red mig da også til ug og da vi begge var kommet lå vi et godt stykke tid og kælede. ingen hastværk der. men der stod heller ikke nogle kunder og bankede på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 20. August, 2014 Næ, det er vel ikke så mærkeligt; sex er noget der opstår i mødet mellem to mennesker, og derfor vil to mænd aldrig kunne få den samme oplevelse hos en pige ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jimbo666 9 Skrevet 22. August, 2014 tjaeh, det har du jo da ret i, Liv. Altid skarp. og samme mand får næppe heller samme oplevelse hos forskellige piger. heldigvis har de fleste af mine oplevelser været gode, hvor den bedste stadig var da jeg besøgte dig. Tak for det. vi ses forhåbentlig snart igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. August, 2014 mærkeligt som man kan få forskellige oplevelser med den samme pige. jeg besøgte Marcela i forgårs og fik god behandling. hun var ikke helt så aktiv, men gav sig god tid, suttede pik længe og ret dejligt og red mig da også til ug og da vi begge var kommet lå vi et godt stykke tid og kælede. ingen hastværk der. men der stod heller ikke nogle kunder og bankede på... Fint nok. Der kan jo være flere årsager til min dårlige oplevelse. Dem har jeg jo allerede skrevet om, men det skulle da være en glæde, hvis hun har ændret attitude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg