Den store stav 80 Skrevet 30. August (edited) Af alle gp jeg har mødt er hun på top 5 sammen med Minna, Olivia no1, livlige Laura og Alia the body - nyd hende mens hun stadig er der. En 10 ud af 10 hold kæft en sød smuk, dejlig kvinde hun er. Lattermild gudesmuk fræk, og 100% den man ikke kan score i byen. Naturlig ingen tusser og simpelthen perfekt. Smuk glat smagfuld fisse lækre naturlige bryster, langt lyst hår smukke smukke øjne og så hendes norske er så sødt og frækt sexen vil jeg umiddelbart ikke komme ind på, andet at blev ved med at komplimentere min størrelse og mig generelt. gensyn 110% https://70210026.dk/chloé Redigeret 30. August af Den store stav 9 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1698 Skrevet 4. September Tak for anmeldelsen Jeg har længe forsøgt at få en aftale i stand, men enten forsvandt hun lige pludselig fra vagtplanen eller så havde hun ikke tid. Så jeg må være tålmodig, da jeg gerne vil møde hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 549 Skrevet 10. September Den store stav skrev, den 30.8.2025 at 15:08: nyd hende mens hun stadig er der Hmm, antydede hun måske, at hun ville stoppe? Det kunne i hvert fald godt se ud til at være tilfældet. Men tak for anmeldelsen, den har hun fortjent. Jeg er helt enig, hun er virkelig flot og sød og fræk - og norsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1698 Skrevet 14. September Hun er ikke på hjemmesiden mere, så måske hun er stoppet. Desværre nåede jeg aldrig at møde hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyde1 6 Skrevet 17. September Hun er stoppet. Hun har også været hos vojensdrømmepigerne, absolut en af de dejligste piger jeg har mødt. Hun vil blive savnet :-( og i Sønderjylland bliver det nok umuligt at finde en erstatning :-( hun var abemselut en 11ud af 10 på alle punkter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 549 Skrevet 4. December Flotte norske Chloé er tillbage, hvis du er hurtig I Vojens i morgen fredag og PG på mandag - en forlænget weekend i Danmark, måske 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yeahbro 0 Skrevet 6. December køb dansk skrev, den 4.12.2025 at 08:26: Flotte norske Chloé er tillbage, hvis du er hurtig I Vojens i morgen fredag og PG på mandag - en forlænget weekend i Danmark, måske Hej Køb Dansk,sorry dum spørsmål ville spørger er hun så flot? og er hun fra Norge? Fordi I sagde norsk Chloe. Hvis nogen af jer har lyst at sige beskrivelse af hende? For hvad jeg forstår fra jer er hun virkelig flot 11 ud af 10 både ansigtet og kroppen. Det gøre mig mere nysgerrig og for lyst til at prøve og besøge hende. Og er hun også en virkelig sød person?. håber i svar mig, god dage alle sammen:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 549 Skrevet 6. December (edited) Høj og flot, perfekt modelkrop med lækre naturlige bryster, se hendes billeder - og som allerede beskrevet, lattermild og norsk-talende Det sidste er jeg ikke så god til, så vi måtte snakke lidt engelsk ind imellem. En festlig norsk "jente" "Så hvis du tænder på en gennemført supersmuk, flot og fræk blondine model, med et sødmefyldt og frækt glimt i øjet, vil Chloé med garanti være lige noget for dig. Chloé byder alle scandinaviske gentlemen velkommen..." Redigeret 6. December af køb dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcian 70 Skrevet 8. December Yeahbro skrev, den 6.12.2025 at 01:55: Hej Køb Dansk,sorry dum spørsmål ville spørger er hun så flot? og er hun fra Norge? Fordi I sagde norsk Chloe. Hvis nogen af jer har lyst at sige beskrivelse af hende? For hvad jeg forstår fra jer er hun virkelig flot 11 ud af 10 både ansigtet og kroppen. Det gøre mig mere nysgerrig og for lyst til at prøve og besøge hende. Og er hun også en virkelig sød person?. håber i svar mig, god dage alle sammen:) Ja, hun er virkelig virkelig lækker og classy. Hun er naturlig fræk og meget meget meget pæn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 425 Skrevet 8. December PG er jo ikke ret gode til at beskrive, hvad deres skønne modeller egentligt har af "ydelser" (hader det ord) - så kysser Chloe? og er det dejlige tunge kys, for det er efterhånden blevet et must for mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcian 70 Skrevet 8. December Tror at det er fra kunde til kunde - men som udgangspunkt ville jeg ikke satse på at hun tungekysser 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobie-17 33 Skrevet mandag klokken 21:46 Tilsluuter mig koret af begejstrerede besøgende. Besøgte for nogen tid sidne, og OMG;- det var i særklasse hyggeligt, og hun har en fantastisk krop, hvilket for mig er ret beset hvad jeg komemr for at nyde. At være nøgen med en mega lækker krop. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg