Kneppe-dyret 43 Skrevet 30. August Besøgte denne smukke brasilianer i ugens løb. Billederne er retvisende, men mere lækker i virkeligheden. Lækre faste bryster. Varm, dejlig og snakkesalig. Lidt kys blev det også til. Påstod hun boede i London og var på tur i Europa. Men det skal sikker nok passe, hun virkede ret professional i dette game. Hun var klar på mange forskellige stillinger og tog godt imod. 69'er var desværre ikke med i programmet, men jeg kunne slikke hende, mens hun sad oven på mig. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor 69 så ikke kan lade sig gøre, men hun må vel have en grund. Som afslutning foreslog hun at jeg kom uden over hendes bryster, så det blev HJ og bemaling af brysterne, det var OK. Anbefaling herfra. Sted: Tæt på Stjernepladsen https://annoncelight.dk/showad/436792 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankBlack 13 Skrevet 30. August Meget fin Er det diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppe-dyret 43 Skrevet 30. August Ja det er ok, der kommer ikke mange forbi ved indgangen til lejlighederne. Du kan ikke ses fra Randersvej eller Stjernepladsen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet 31. August Tak for review og jeg tog mig sammen og købte en time med hende plus tunge kys! Problemet er at jeg er blevet noget forælsket i Brazilianske kvinder efter at have møde Barbara 2 gange!!! Hun er gude smuk - ikke en finder at sætte på der! Mega flot røv, smil, bryster og en fantastisk ung stram fisse! Havde en dejlig oplevelse med hende med GFE og PSE samt dejlig massage Desværre skriver man med en eller anden booking agent Hvilket gør bl.a. adgang igennem døren noget laggy (tog lang tid) plus uklar besked om hvilken etage eller lejlighed. Jeg endte med at løbe op på 2. sal for så at finde ud af at det var i stuen Samme oplevelse som @Kneppe-dyret ingen 69 eller slikken fisse - ikke i orden når man på annoncelight skriver 69. Vi havde en lang snak om hun beskytter sin fisse i forhold til PH værdier o.s.v. hmmmmm Men hun er nærværende, knepper rigtigt godt, ser ud til at kunne lide det samt jeg måtte lege med hendes kusse - hvilket virkelig er noget der kan få mig igang Tunge kys kunne jeg også godt have valgt fra - tror jeg fik 10 tunge kys - hvorimod fx Barbara er meget gavmild Så når man kommer ind til hende starter man forfra med "What do you want" fordi man ikke har direkte SMS med hende - mega ærgeligt og turn-off for mig Lidt lige som at booke en bil i USA hjemme fra - når man kommer frem starter hele showet på ny Konklusion Jeg er glad fordi jeg besøgte hende - hun er LÆKKER og nærværende og meget glad for at snakke - så hyggeligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet 31. August Læste lige annoncen igennem igen Der står sgu "My prices includes condom sex, blowjob with, lick me, 69 and many positions." Det passer så IKKE mht "lick me" og "69" ØV og grænser til svindel!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet 31. August Er i kommunikation med agenten og vedkommende vil redigere 69 og lick me ud af annoncen Tunge kys kunne de faktisk også bare redigere ud Jeg har spurgt om kompensation for de mangler som netop er det jeg kom for og som gør mig liderlig De vil kontakte Manu og høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankBlack 13 Skrevet 31. August Øv. Det ser faktisk ud som at de har redigeret tungekys ud Måske kan man forhandle med hende direkte... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet 31. August Du kan jo prøve! Lykkedes ikke for mig Hun er stadig mega lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet 31. August Hmmm - meget underligt - nu er annoncen væk? https://annoncelight.dk/showad/436792 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet 31. August (edited) Tja så poppede der selvfølgelig en ny annonce op med Manu! Citat fra den nye annonce - "and a freshly shaved pussy just ready for your tongue to pleasure it." Det kommer jo så ikke til at ske pga PH værdier i skeden Utroligt at de bliver ved med at skrive det samme crap de agenter Hun er mega sød og lækker men tingene stemmer bare ikke helt overens Synd for pigen at hun behøver sådanne LORTE agenter - ville være meget bedre uden og med direkte kontakt så man kunne få tingene ordenligt på plads Er også spændt på om jeg får mine 200 kr tilbage for manglende tungekys https://annoncelight.dk/showad/437141 Redigeret 31. August af (K)ærligMand Noget skulle tilføjes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 901 Skrevet mandag klokken 05:32 Så kom jeg også forbi Manu, og hun er ganske rigtigt totalt lækker: Et virkeligt lille nips, der ovenikøbet er helt naturlig - fakitsk en sjælden ting for en brasilianer i denne branche. Men ja, hun er også meget professionel - bortset fra telefonagenten, der srkiver med een - og ikke giver det videre til Manu. Totalt træls. Manu selv er ellers rigtigt sød og leverer indenfor de rammer hun nu har sat faktisk en god oplevelse - det var i hvert fald min erfaring: Hun var meget engageret. Kommer jeg igen? Tjah: Man kan jo få lyst til et lækkert nips, og der er hun eet af de bedste jeg har mødt i nyere tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet mandag klokken 05:38 ChoosyVery skrev, for 1 minut siden: Så kom jeg også forbi Manu, og hun er ganske rigtigt totalt lækker: Et virkeligt lille nips, der ovenikøbet er helt naturlig - fakitsk en sjælden ting for en brasilianer i denne branche. Men ja, hun er også meget professionel - bortset fra telefonagenten, der srkiver med een - og ikke giver det videre til Manu. Totalt træls. Manu selv er ellers rigtigt sød og leverer indenfor de rammer hun nu har sat faktisk en god oplevelse - det var i hvert fald min erfaring: Hun var meget engageret. Kommer jeg igen? Tjah: Man kan jo få lyst til et lækkert nips, og der er hun eet af de bedste jeg har mødt i nyere tid. Er fuldstændig enig! Hun er MEGA lækker og proff. Super fræk og god sex og mange stillinger også stående op af spejl Fik dog lov til at bruge god tid på at lege med hendes ultra smukke og stramme fisse Ingen fingre op men udenfor - så klitoris massage og skamlæber o.s.v. Og det kunne hun vældig godt lide - og sagde tilbage "WOW you are really good at it" Rigtig rigtig flot pige som kan sit kram - ærgeligt at det går igennem de LORTE agenter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet mandag klokken 09:46 Tja så forsvandt denne annonce jo også https://annoncelight.dk/showad/437141 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet mandag klokken 09:50 (edited) Og så dukkede der en ny op igen igen https://annoncelight.dk/showad/437181 Denne gang vil jeg faktisk sige at teksten passer Nemlig ingen slikken fisse, 69 eller tungekys Er godt nok også i tvivl om hun vil blow uden kondom - tror jeg faktisk ikke Er man helt ok med dette er det jo bare at komme afsted! Hun er nemlig skide sød, fræk og lækker Redigeret mandag klokken 10:00 af (K)ærligMand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 901 Skrevet mandag klokken 12:43 Jeg fik blow med og hun gjorde sig også her umage. Men med gummi bliver det jo derefter, og det sagde mig ikke så meget. Så tilbage bliver egentlig primært, at Manu er så lækker og naturlig som hun er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppe-dyret 43 Skrevet tirsdag klokken 14:51 Hej med jer Godt arbejde @(K)ærligMand, troede ikke den booking agent modtog klager. Har oplevet det flere gange før med dem i Viby, man skriver og aftaler tid, men når man er ved døren, så er pigen alligevel ikke klar. Ville være meget nemmere hvis man skrev direkte med pigen. Jeg stod også uden for døren et stykke tid, selvom jeg havde skrevet flere gange at jeg var på vej til tiden. Så står man bare og tænker, hvor svært kan det være at åbne den fucking dør... Jeg have besøgt Valeria og Nathalia samme sted, så vidste godt hvilken lejlighed at gå til indenfor. Ved Valeria var jeg faktisk også på vej mod anden sal , indtil jeg lige fik set hvordan numrene hang sammen. Jeg bestille øko-blow og det blev leveret af Manu, så sutte uden kondom kan hun godt. Tror da lige jeg skal prøve at lege lidt mere med hendes lille grotte ved næste besøg. Godt at vi kan dele oplevelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
0000100 0 Skrevet tirsdag klokken 17:32 (K)ærligMand skrev, den 1.9.2025 at 11:50: Og så dukkede der en ny op igen igen https://annoncelight.dk/showad/437181 Denne gang vil jeg faktisk sige at teksten passer Nemlig ingen slikken fisse, 69 eller tungekys Er godt nok også i tvivl om hun vil blow uden kondom - tror jeg faktisk ikke Er man helt ok med dette er det jo bare at komme afsted! Hun er nemlig skide sød, fræk og lækker Har du klaget over det til forbrugstyrelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet tirsdag klokken 19:32 Kan man det??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rupsaz 212 Skrevet torsdag klokken 12:04 Besøgte hende i dag. Hun er virkelig en stjerne imo. Det eneste negative, som andre også har skrevet er at der er lidt ventetid. Men jeg kan godt forstå det. Hun fylder hele ens tid ud og mere til - uden at man spørger eller beder om det. Man får en del mere end der står i annoncen og hvad man betaler for. Så hvis man selv er glad for det, så må man jo nok også forvente lidt ventetid i den anden ende. Virkelig sød og lækker. Normalt synes jeg mange sydamerikanske piger er proportioneret med ret store bryster og numser. Hun er meget petit og "dansk" bygget. Virkelig lækker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 255 Skrevet fredag klokken 08:14 Hej, Jeg var også forbi Manu i går, og jeg er helt enig. Smuk pige - 100% som på billederne. Meget petit og lækker - virkelig nogle skønne og ægte bryster. Meget berøringsvenlig pige som tager sig tid til at varme en op i det hele taget leverer en god oplevelse helt uden tidspres. Og så taler hun rigtig fint engelsk, hvilket ellers ikke er standarden for de sydamerikanske piger. Jeg oplevede i øvrigt ingen ventetid - jeg skrev 5min før jeg ankom, gik til døren og skrev, da jeg stod der - blev buzzet ind indenfor 30s. Jeg kommer helt sikkert igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansenårhus 7 Skrevet fredag klokken 14:36 Har prøvet og skrive men intet svar. Fuxk hun ser dejlig ud på de billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg