Hop til indhold
Mand44

Ung thai pige søges

Recommended Posts

Kære Fæller

Jeg har fulgt forummet her gennem nogen tid og takker for de fine anmeldelser. Jeg har set flere unge smukke thai piger omtalt (under 25), men har svært ved at finde dem.

 

Mao. har jeg ikke rigtig held i sprøjten i min søgen herefter - enten er de rejst, annoncelinks er døde osv.

 

Sidder her mon en, som er opdateret situationen omkring de unge thaipiger og kunne det være muligt at få en hjælpende hånd her :-)

 

Og det er i Københavnsområdet....

 

/ De bedste hilsner herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jesse

Du skriver at billederne er ægte, hvor ved du det fra når du ikke har været der.

Jeg har været der og billederne af Pinky er ægte meeeeeen men bemærk jeg har været der 4 gange uden at opnå mit besøg.

Jeg havde aftalt tid pr. telefon og første gang jeg kom var hun optaget den næste time de næste to gange var hun ikke kommet da hu havde glemt at hun skulle møde i kommunen. 4. gang var hun der og prisen var steget kr. 500 fra kr. 1.500 til kr. 2.00 i forhold til første gang for en time med alt.

Som jeg sagde til hende det gider jeg ikke høre på så jeg gik og kommer ikke igen.

Så langt så godt men hun ser godt ud.

Dario

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jesse

Du skriver at billederne er ægte, hvor ved du det fra når du ikke har været der?

Dario

Nej, jeg siger ikke, at jeg ikke har været der. Jeg siger, at jeg ikke har besøgt Pinky!

Jeg har derimod flere gange besøgt Lin :)

Men ærgeligt med din oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...